Božična tresočka z željami

Zanimiva skica pri 52 CCT me je spomnila na set rezalnih šablon, ki ga še nisem uporabila. Ker sem si zamislila malo mixed media tehnike, časa pa mi je zmanjkalo, sem pristala kar pri uporabi čudovitega seta Sizzix 664205 – Circle words, Christams. Prvo idejo, pa bom iyvedla kdaj drugič. Naredila sem tri voščilnice, da sem pogruntala, kako narediti tako veliko tresočko in kako postaviti besede v neko smiselno zaporedje. V center sem postavila besedo želje, okrog nje pa sneg, upanje, ljubezen in radost. 25. decembra pa je Božič. Zunanji napis je trojni in je iz seta Sizzix 660979 Handwritten Holidays.

Končna voščilnica je uporaba kar največjega pravokotnika. Sem se pa sama omejila z velikostjo, ko sem si narezala pravokot  nike za izdelavo lastnega akvarelnega ozadja, pri čemer sem uporabila distress inke v modrih odtenkih. Najprej sem izrezala pravokotnik z izrezo Najlepšega para, nato sem po tej podlagi razporedila kroge z napisi in jih izrezala. Tri od njih sem poudarila z obrobo. Potem sem izdelala tresočko preko celotnega pravokotnika in vanjo nasula bleščice. Da sem sledila skici 52 CCT, sem dodala še snežinke in nekaj bleščic.

Še dnevno fotografiranje:

In vsi moji poskusi:

Most Magical Time of the Year!

14 comments

  1. Magda, super si izpeljala ta izziv. Naredila si krasno akvarelno ozadje. Predvidevam, da je bilo kar nekaj dela s temi voščilnicami. Barvanje, izrezi, sestavljanje v tresočko…super si ustvarjala. Sicer pa komaj čakam, da bom videla kako bo videti tvoja prvotna ideja z mixed media tehniko.

    Tudi meni je tokrat zmanjkalo časa za slikanje in objavo. Ne vem, 1 dan v tednu mi je kar zmanjkal? Jo pa zagotovo objavim v prihodnji dneh.
    Želim ti lep in ustvarjalen vikend.

    • Danica, hvala za vzpodbuden komentar. Saj glavno je, da nastajajo prepotrebne praznične voščilnice, če pa pri idejah pomagajo izzivi, je še toliko lažje. Bodi ustvarjalna tudi ti in lepo pokaži.

  2. Čudovite zasnžene zimske tresočke s toplimi prazničnimi željami!
    Tako tvoje, nežne, elegantna, bogato okrašene! Super si se poigrala z dano skico. Več poskusov, več prazničnih voščilnic bo ok koncu leta na kupčku. 🙂
    Hvala, ker se zvesto družiš z nami pri 52 CCT.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.