Zimska radost

Zavoljo druge zaporedne zmage na CRAF-talnici in sicer na izzivu 325 sem zopet gostja njihovega 328. izziva, tokrat na temo Zimske radosti. Glede na to, da nam je narava postregla z veliko mero snega, je bilo ustvarjanje pravi ustvarjalni zimski užitek, zato sta nastali kar dve voščilnici slimline.

Najprej sem ustvarila ozadje v mixed media tehniki s pomočjo distress blazinic, štampiljk, plastičnih šablon in strukturne paste. Podlage sem izrezala s pomočjo seta rezalnih šablon za amerikanko Carlyn design CDSN 0058. Polarna medvedka sta odtisnjena in izrezana s štampiljko in šablono, ki mi jo je posodila Mojca in sem si naredila nekaj medvedkov na zalogo. Barvala sem s copici. Enega prikupnega medvedka sem posedla na sanke Marianne design in so rekvizit za pogosto zimsko radost. Napisi so padli iz črk iz seta Sizzix, ki ga čisto premalo uporabljam. Verjetno zaradi velikosti, zato sem se morala za napis na prvi voščilnici malo znajti in kombinirati negativ in pozitiv, ki ga omogočajo te črke.

Vabim vas, da v vzdušju, ki ga trenutno poklanja narava, ustvarite kakšno voščilnico na ponujano temo in jo pokažete v galeriji CRAFT-alnice, kjer lahko prislužite nagrado ali priznanje.

Allsorts– SPOTS
Try it on Tuesday: Winter Blues
Double D snow –  Snow
Peace On Earth – Anything Goes
Crafty Animals Challenge – # 68 Include an animal 
Basteltraum: Winter
The Male Room Challenge – # 170 Galaxy and/or Stars
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhh_64in3pzq9ComA5E09B9yNBw56fge9bWF0o-6cWMDkUQFAF2NsgRGg6fHkAKlqhGzPv5yb4MBIeyJdi_UVvsdftmQ_9YYLM-UA8nYM4JOYlq-_WXHqFa4Z2EDgTQNGY7xvafNcZsN9qCuD40812XyrYI_NkXACY5ls2cNm-gN0k9VflXzCvsHrb9/s640/51F980A2-11AF-4C31-B025-A8CEE375AD08.jpeg

13 comments

  1. And for Mix It Up–thanks for sharing over here! I always enjoy seeing what techniques and products you mesh together! –Becca/DT

  2. These little polar bears are adorable, and they work so well with the blue background. I love how you added those white snowflakes too. Thanks for joining us at Try it On Tuesday for our Winter Blues challenge. hugs-Erika

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.