Božična zvezda

Božična klasika in reliefi sta bila glavna namiga izdelave voščilnic, kjer sem uporabila Sizzixov komplet rezalne šablone in embosing srajčke za izdelavo razcapane rdeče božične zvezde (658261 in 662170). Da je vse skupaj še bolj reliefno, sem dodala še podlago, ki sem jo suho embosirala in potem izbočeno pisavo pobarvala z valjčkom in distress blazinico. K božični zvezdi sodi božični napis. Našla sem ga pri Najlepšem paru.

Ker sem se kar pošteno namučila, da sem pogruntala sistem izdelave, sem izdelala več voščilnic. Preizkusila sem vse možne rezalne plošče, da bi izrezala dele cveta na bigzu vsaj v treh vožnjah skozi strojček. Ni šlo z uporabo crease pad, ne z navadno rezalno ploščo. Potem pa sem vsa vesela ugotovila da imam zares magično ploščo Crafteliera, ki je svoje delo odlično opravila že v prvi vožnji in vse lepo odrezala. Poseben izzivpri tem kompletu je tudi zadeti izrezan cvet v embosirni srajčki. Pa sem ugotovila, da to sploh ni mogoče, saj je verjetno oblikovalec želel doseči dodatni videz razcapanosti.

Sodelujem:

Allsorts CH 703 AG / Trees and Leaves (AG, leaves)

Craft-alnica – 324. izziv – reliefi
Try It On Tuesday – Traditional Christmas
Jingle Belles – I was inspired by the red color and the Poinsettias
Najlepši par – Galerija meseca 11/22 – rezalne šablone NP
Daisy Chain Challenge – Christmas is Coming
Love To Craft #71 – Anything Goes
Craft Rocket Challenge – # 98 Christmas/Winter

The 12 Months of Christmas Link Up Daisy Chain ChallengesBlog BadgeThe Holly and Ivy Christmas ChallengeSanta Clause - Eine schöne Bescherung

14 comments

  1. What a stunning, detailed poinsettia! The inked embossing behind is just so beautiful. Many thanks for joining Allsorts challenge and using my Trees/Leaves theme.

  2. Wow, what a stunning card! I love the embossed petals of the beautiful poinsettia and the background is wonderful, it’s perfect for our Traditional Christmas theme! Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs Jo x

  3. Wow, this is so pretty, loving all of the details on this holiday beauty. Thanks for joining us at avenue613-blog.com. We look forward to seeing you again.
    Hugs
    Berni Cuttino, 613 Avenue Create , DT Coordinator 613 Avenue Create ,Challenge Blogchasingthedream,My Blog

  4. Hello… Thank you for entering your lovely card into the ‘Christmas’ challenge at Crafty Friends. Good Luck and hope you will join us next time.
    Diane Louise [Team leader] xx

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scrapping4funChallenges

...od materiala do izdelka...

ArtMBR

...od materiala do izdelka...

Vesela hiška

...od materiala do izdelka...

Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...