HRESTAČ – THE NUTCRACKER

Voščilnice, ki so pred vami, so rezultat moje masovne priprave na praznike, ki se je začela že avgusta. Korak za korakom, faza za fazo. Veliko časa sem porabila, a še vedno veliko manj, kot če bi izdelala 40 različnih voščilnic. Glavni motiv je seveda Hrestač in sicer upodobljen na štampiljki Woodware Craft Collection FRS398, nad katero me je navdušila Mojca in ki sem jo preprosto – morala imeti. Slike naj povedo, ali se je nakup izplačal.

Nekaj (poudarek na le nekaj) od vmesnih stopenj izdelave:

In takole so bile pripravljene na izdelavo notranjosti:

Takole pa zgleda škatla, v kateri jih je polovica že v kuvertah z naslovi. Kuverte sem še dodatno okrancljala.

Po odzivih sodeč jih je večina tudi prispela na želene naslove.

Tako je šlo na pot mojih prvih 36 voščilnic, 4 so za arhiv. Čez vikend pa sem bila pridna in sem  na pošto odnesla tudi ostale posamezne voščilnice, ki sem jih izdelovala skozi celo leto. Na seznamu sem obkljukala 68 prejemnikov. Počutim se zadovoljna.

Sodelujem:

Krafry Chicks 589 - Christmas
52 CCT- Any Challenge Featured This Year- Slimline card 7/21
MTC 45 Colour Clasic Christmas
TTCRD AG 7.dec
Atlantic skica 451
Craftalnica 301- Karkoli prazničnega
Inkspirational
Scrappin4fun - 207 Christmas
Crafting Happinies- AG -118
613 Avenue- AG/Any Holiday
Christmas 24 - 42 (I am GD)
CCAYR - dec -X,Y,Z- Xmas
Mix IT UP – 56 AG –
LTC -65 AG-
MLC -41 AG-
12 Month - 84 AG Christmas
Jingle bells
Peace on Earth - 5 - AG 

Winter Wonderland ag Christmas 

Sweet stampers 63 

27 comments

  1. Glorious colours and beautiful design….Thanks for entering into our challenge atPeace on Earth Christmas Challenges aNNie Designer for Peace on Earth Christmas challengeshttps://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

  2. Uau, kašna serija voščilnic. Bravo! Tako zelo lepo si jih sestavila in vesela sem, da eden izmed tvojih strumnih vojačkov krasi tudi naš dom. Hvala ti!

  3. Kljub temu da sem vajena tvoje ustvarjalnosti, me vedno znova presenetiš. Tvoj čudovit Hrestač ima pri meni posebno mesto. Ko človek vidi vse te faze, šele ve koliko truda je vloženega v tvoj vsakoletni projekt. Hvala še tule.

  4. WOW, well done, and I LOVE your nutcracker, wonderful collection of cards..

    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR…[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

  5. Wau, temu se pa res lahko reče proizvodnja. Vse pohvale za to delo. Pogled na vse te voščilnice je veličasten. Te povsem razumem, da si ga morala imeti to štampiljko Hrestača.

  6. Vaše karte so tako čudovite! Tako praznično in pisano. Tako sem navdušen nad količino kart, ki ste jih naredili. Hvala, da ste ta teden delili z nami v Atlantic Hearts Sketch Challenge.
    Anna, oblikovalska ekipa
    (Spet sem uporabil google translate.)

  7. Wow, such a fabulous set of cards! Awesome details for a mass production! Thanks for playing with us at Make the Cards Challenge!

  8. Fabulous set of cards. Your attention to detail is amazing. Thanks for playing with us at Atlantic Hearts Sketch Challenge!

  9. Beautiful card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!!
    *Sorry for being so late commenting but please know that I have checked out your project and appreciate you entering my challenge!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.