Ljubki los – Cute moos

Nedeljsko popoldne sem si rezervirala za ustvarjanje v lovu za zadnje ure nekaterih izzivov. Pri  52CCT so odprli tedenski izziv z Mixed media tehniko. Moj plan je bil izdelati slimline voščilnico z ljubko živalico, ki mora biti bogato obložena in izdelana z različnimi tehnikami.

Izbrala sem podolgovato osnovo za voščilnico, izrezala ustrezno podlago iz akvarelnega papirja Fabriano in se igrala z distress Oxidi v modrih odtenkih ter vodo, da sem dobila prelivajoče ozadje. Potem sem odtisnila štampiljko za ozadje z novoletnimi voščili v različnih jezikih z Arhival ink Cobal modro blazinico. Robove podlage sem senčila s temno modro distress blazinico. Na dobro osušeno podlago sem preko stencil šablone s spatulo na debelo nanesla 3D stencil fiber pasto. V zgornjem levem vogalu sem uporabila zvezdice, v spodnjem desnem pa nanizane pikice. Medtem ko se je pasta sušila, sem izdelala podloženo Sizzixovo zvezdo  in veselega losa. Tudi ta je podložen. Barvan je na enak način kot ozadje, le da sem tu uporabila rjave odtenke. Prav ljubko nagajivo se je postavil v ospredje moje voščilnice kot glavni igralec.

Na naslednji fotografiji se lepo vidi tekstura nitkaste paste.

Sodelujem:

Christmas 24 – Challenge #028  – Cute Animals

Christmas Kickstart Challenge # 47 – Slimline Cards

Christmas Craft All Year Round – FEBRUARY Challenge-Something that starts with C and/or D  C kot Christmas greetings; Cute Moos

TTCRD- Anything Goes Challenge February 23th 2021

Merry Little Christmas – Challenge #31 – February Anything Christmas goes

52CCT-7-21- February Technique Challenge

 

 

 

10 comments

  1. Wow! This is wonderful. I love all the texture and dimension in your card. The stars are fab. Love the reindeer die. Thanks so much for playing along with our Cute Animals theme at Christmas 24 Challenge. Deborah, DT.

  2. WOW – I love all of the layers and the way you used the sparkly modeling paste! This project is fantastic! Thanks so much for sharing this with us at the Merry Little Christmas Challenge Blog!
    Rachelle DT : )

  3. Wonderful card. I love the background colours, with the stamping, then the paste over it looks great. The moose is such fun! Thanks for playing along with us at 52CCT this week.

  4. No pa sem zopet pri tebi 🙂 Že vidim, da bom samo vzdihovala ob tvojih fantastičnih izdelkih.
    Ta los, na prečudovitem ozadju je res lahko prava zvezda, ki bo ulovila nagrado na kakšnem izzivu.
    Zelo lepa voščilnica.
    Bodi lepo .
    Danica

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.