Sivka v kanglici

Čisto me je osvojilo izdelovanje lastnega vzorčnega papirja s pomočjo štampiljk. Še vedno so v igri novi Tinini pripomočki, opisani tule. Barvni paleti Distres inkov sem dodala vijolični Oxide, se ve zakaj. V kanglico sem nareč vložila kaj drugega kot sivke. Končno mi je uspelo pridobiti šablono Jeanines art JAD10037. Všeč mi je, ker pade iz šabone cel šopek. Za en velik projekt, ki ga imam trenutno v delu, sem se namreč barvanja Tininih sivk tako naveličala, da sem mrzlično iskala takle šopek. Izključno zaradi obilice barvanja. Jaz sem za vsako kanglico porabila dva in pol šopka.

Še bela kanglica (joj kako se lepo izreže):

Izzivi:

Najlepši par Galerija meseca februarja 2019 (uporabljeni pripomočki Najlepšega para)

Ko me inspirira #69 (vzorčni papir)

 

 

6 comments

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.