ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Vo 3/17 Jelenček v brezovem gozdu

Tudi sama sem poskusila z izdelavo priljubljene teme jelenčka pred brezami. Slednje so izdelane s Sizzixovo  šablono. Izrez sam po sebi ni nič posebnega, če ga ustrezno ne obsenčiš, kar pa ni ravno enostavno, ker je težko priti zraven z gobico. Jelenček je embosiran s tremi različnimi rjavimi odtenki embossing praha in zasnežen s teksturnim snegom. Sedalo je iz plute.

Za množično izdelavo je ta varianta prezamudna, zato sem embosiranje jelenčka zamenjala z izdelavo iz plute, senčenje brez pa sem opustila in kontrast dosegla s podlago iz eko kartona. Ker pa ne znam enostavno, sem tudi to podlago spustila skozi embossing srajčko, nato pa izbočeno pobrejala z belo blazinico. Strukturni sneg na dnu gozda sem zamenjala z belim juta trakom.

Ker mi je tudi jelenček iz plute deloval malo pust, sem ga popisala s štampiljko.

Pripravljene za kuvertiranje.

4 comments on “Vo 3/17 Jelenček v brezovem gozdu

  1. Valerija
    november 14, 2017

    Kako elegantno in ponosno korakajo tvoji jelenčki. Zelo lepe voščilnice.

  2. moijustmoi
    november 15, 2017

    Tudi te so lepe in krasne podlage si naredila temu ponosnemu jelenu.

  3. oldpunca
    november 16, 2017

    To pa je že serijska proizvodnja. 😀 Lepo ozadje si naredila ponosnemu jelenu.

  4. Helena
    november 19, 2017

    Tudi ta serija je enkratna. Občudujem te, ker si se letos odločila za eno barvno kombinacijo in vztrajaš pri njej.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 14, 2017 by and tagged , , , , , .
