ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Poklon sivki

Spoznavam, da pri meni sonce vsak dan vzide samo zaradi sivke, ter da se po mojih žilah pretakata njen hidrolat oz. eterično olje. Pretekli vikend mi je, zahvaljujoč odsotnosti “mojega”, zaradi njegovega tridnevnega, okrog 400 km dolgega, kolesarjenja ob Dravi navzdol, bilo dano, da ga preživim med drugim tudi ob papirčkanju. Nenavadno glede na letni čas, ko je še veliko opravil na njivah, ampak me je potegnilo, saj je bil moj namen ustvariti voščilnice in vrečke, namenjene za obdarovanje s sivkinimi izdelki.

Pred kratkim sem se na široko nasmejala izjavi v nekem filmu: “Moja žena bi najraje božična darila delila že v juliju”. No pa vendarle nisem edina, ki je na to pomislila. Zakaj pa bi hranila hidrolat in eterično olje do zime, če ga lahko tisti, ki sem jim ga namenila, uporabljajo že sedaj, jaz pa bom imela v prazničnih dneh več časa za kaj drugega (na primer za ustvarjalne delavnice). Da ne boste slučajno mislile, da bom delila tudi novoletne čestitke (čeprav so tudi te po čudežu letos že skoraj narejene-v eko stilu, kot sem napovedala).

Moja žlahta je velika, imam jih pa tudi zelo rada, zato bodo dobili ob sivkinih pripomočkih spodnje voščilnice, ki pa bodo prazne, tako, da bodo imele po želji dodatno uporabno vrednost, saj jih bodo lahko poslali naprej.

S tole objavo se najprej poklanjam sivki v vsej njeni lepoti, vonju in izdelkih iz nje, Tim Holtzu za Distress Oxide barve, Mavelu za čudovite štampilke na temo sivke in pripomočke za izdelavo tresočk in drsnih voščilnic, Beadsiju za sivkine štampiljke in seveda mojemu dragemu za dosežen ekstremni podvig.

Skoraj enake tehnike, sicer raznovrstni materiali, izdelki pa tako zelo različni, da moram vse pokazati. Za izdelavo ozadja sem uporabila samo dve oxide barvi, zato so morda malo prehladni in nenaravni toni, ampak pri ustvarjanju je vse dovoljeno.

Poudarek na štampiljkah sivke iz Mavelu,

pripomočkih za super enostavno izdelavo tresočke v obliki srčka, nabavljenega pri Mavelu.

Glavnina polnila je seveda moja posušena sivka.

Na spodnjih slikah so šablone za drsne voščilnice in posebni plastični drsniki ravno tako nabavljeni pri Mavelu.

Pripomoček za darilno vrečko je pri meni zaradi navdušenja nad vrečkami, ki jih izdeluje Metuljčica in ker sem pri Beadsiju ujela 30% popust na XCUT šablone. Olepšana je le prva stran, tako, da sem najprej izdelala ozadje na malo večjem papirju od prve strani, nato pa s šablono izrezala samo prvi del, delno je bilo potrebno na roke (tam kjer šablona naredi samo utor). Kaj bo v vrečki naj bo še malo skrivnost.

Še primer obdelave vseh sestavnih delov šablone za vrečko samo s senčenjem in štampiljkanjem. Mašnica je lepa, vendar skoraj nepotrebna.

Pa še gasilska slika izdelkov krednega izgleda nekega vročega avgustovskega vikenda.

6 comments on “Poklon sivki

  1. moijustmoi
    avgust 28, 2017

    O, madoniš si bila pridna. Toliko lepih izdelkov na temo sivke. Je kar pridišala do sem.

  2. Danica
    avgust 29, 2017

    Ma, temu se pa res lahko reče pridna! Prečudovite stvari si ustvarila na temo sivka.

  3. oldpunca
    avgust 29, 2017

    Diši do sem. 🙂 Čudovito si ustvarjala. Čisto vsak izdelek je pravljica.

  4. Vladka
    avgust 30, 2017

    Kakšen čudovit kupček voščilnic in darilnih vrečk, zaznamovanih s sivko. Lepo, da te je znova potegnilo v papirčkanje in res je čudtiti, da ti po žilah teče sivkino eterično olje 🙂

  5. Metuljčica
    avgust 30, 2017

    Sem kar brez besed ostala, sem se kar nalezla in tudi sama včeraj napolnila vrečke za čaj. Ne vem, če tudi sama ne naredim ene objave moje posušene sivke, ker si mi v inspiracijo s svojimi prečudovitimi idejami. Čisto vse kar si nabavila si krasno uporabila, več kot všeč mi je. Grem še enkrat pogledat objavo………..

  6. Lea ustvarja
    september 5, 2017

    wow pravi sivkin raj je pri tebi 🙂 se strinjam z ostalimi ostaneš kar brez besed ob teh čudovitih izdelkih 🙂

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on avgust 28, 2017 by and tagged , , , .
