ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Velikonočne voščilnice 2017 – valovita lepenka in čipka, obešanka in košarica

 

Tale tip voščilnic je letos romal na pošto v največjem številu. Izdelala sem jih 22. K sreči sem jih slikala enkrat vmes, ker ko so bile čisto dokončane, sem jih namreč pozabila in prej nesla na pošto.

Izpostavila bi naslednje:

  • podlaga je izdelana s pomočjo uporabe zelo zanimivega materiala in sicer iz skoraj 20 let stare valovite lepenke, ki je ostala od najine poroke, ko sva izdelovala škatlice za pecivo, podarjeno svatom, nekaj pa jih je izdelanih iz embalaže za Barilla testenine. Notranja stran škatle je namreč tako lepa gladka rjava. Recikliranje v pravem pomenu besede.
  • odločila sem se za neverjeten kontrast in sicer souporabo valovite lepenke in čipke, izdelane s pomočjo izreze Marianne design LR 0445. Sama čipka na bolj “svečani” podlagi sicer pride bolj do izraza, ampak, ker je kombinacija eko-čipka trenutno IN, sem poskusila.

Ne vem, če je rezultat ravno nekaj posebnega, ampak zakaj sem jih naredila toliko? Odgovor tiči v naslednjem. Uporabljena šablona je ena izmed redkih, ki mi je povzročila kar nekaj težav pri njeni uporabi, da sem izdelala toliko pokvarjenčkov, kot že dolgo ne. In ko sem končno osvojila vse trike, kako izdelati okvir, ki ga je vredno položiti na voščilnico, sem enostavno morala osvojeno  uporabiti velikokrat, da je šablona sploh opravičila moj nakup. Niti ni bila poceni. Bom kar naštela vse težave, ki mi jih je povzročila:

  • zelo težko se izreže; je treba kar nekajkrat zapeljati skozi strojček, ne pomaga niti precision plate,
  • na sredini izreze pripada zelo lep krog s pikicami, ki ga je potrebno izrezati hkrati s celotnim okvirjem, vendar ga je obvezno potrebno pritrditi s selotejpom, ker se sicer premakne in lahko poškoduje izrezo,
  • ko potegneš izrezano iz strojčka, je drobnih izrezanih delčkov povsod polno po ploščah,
  • ker je izrezo potrebno tudi embozirati, sicer ne pridejo določeni detajli sploh do izraza, pa ti drobni delci ožeujejo to fazo izdelave,
  • pri vsej tej količini izrezanih okvirjev nisem mogla ugotoviti, ali je bolje, da si papir ustrezno izrežem pred izdelavo ali kvadrat, ki nastane, obrežem kasneje. Tega problema si najbrž ne predstavljate, ampak, naj bo napisan, da si bom jaz zapomnila, saj je pomemben še zaradi ene druge težave, ki pa je tukaj ne bom opisovala. Je pač stvar izkušenj pri uporabi pripomočkov,
  • najhujšo in neobičajno težavo pa mi je povzročilo odpadanje barve iz izreze in sicer tako, da sem tisto modro barvo morala odstranjevati iz izdelka z zobno krtačko, imela pa sem je tudi polne roke, kar pa sovražim; pri ustvarjanju imam rada čiste roke.
  • V setu je tudi zelo lepa sredinska čipka. Ampak zelo malo sem jih potegnila iz šablone, ne da bi pri tem odtrgala vsaj en detajlček, ki sem ga potem morala lepiti, saj tudi šlamparije ne prenesem. Ker pa že bolj slabo vidim, sem morda kaj raztrganega celo prilepila na voščilnico.  Upam, da tudi prejemnik ne bo videl drobne napake.

Na skupinski sliki je vidna tudi obešanka, napis aleluja, ki je ne bom imela časa posebej objavljati. Da varčujem s časom pa tukaj prilepim še eno izmed košaric, ki jih bom poklanjala ob praznikih. Napolnjena je z jajčki, ki sem jih okrasila s špago ali juto in čipko. Tudi rožica je moje izdelave.

 

4 comments on “Velikonočne voščilnice 2017 – valovita lepenka in čipka, obešanka in košarica

  1. moi65
    april 11, 2017

    Čudovito recikliranje. Kaj te je motilo in oviralo pri izrezovanju, si lahko predstavljam. Imam tudi sama nekaj takih šablon, kjer papirja ne dobim celega ven. Zato kapo dol za obvladanje tako delikatne šablone.

  2. Metuljčica
    april 12, 2017

    In jaz sem lastnica ene izmed njih. Hvala ti. Me je tako navdušila da sem naredila velikonočno dekoracijo.

  3. Vladka
    april 13, 2017

    Uf, tole pa ti je res dalo vetra. Hvala, da si opisala vse te tvoje težave in pomagala marsikateri od nas. So pa zelo lepe voščilnice. Še sploh pa me je navdušila obešanja in ta košarica. lepe praznike ti želim.

  4. tina z. (treebug)
    april 13, 2017

    kombinacija je prekrasna, paša za oči, tudi zaradi te krasne, ampak težavne šablone. jaz si pri takšnih še vedno pomagam s podlaganjem peki papirja med papir in šablono, da gre delikaten izrez lepo ven in ga ne strgam, čeprav naj to menda ne bi bilo dobro za šablono. ampak zase si ne predstavljam, da bi tolikokrat izrezala z eno šablono, da bi se mi ta skrhala. pa vidim, da je pri takšnih marianne design šablonah vedno najbolje uporabiti takšno gramaturo papirja kot so tudi njihovi bloki papirjev. tako si poenostavim jaz, po letih poskušanja in ugibanja seveda …

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on april 11, 2017 by .
