ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Naslovnica sivkinega albuma

Moj album iz prejšnje objave se počasi nalaga. Če nisi omejen s časom in če imaš veliko pripomočkov, potem je lahko vsaka stran svoj projekt. Danes sem dokončala naslovnico. Fotografiranje pri sončni svetlobi in z bliskavico ponudi različne učinke.  Slednja tako lepo poudari steklene kroglice, ki me spominjajo na jutranjo roso.

Metuljčica, ki leta med sivko, je nadomestek tiste iz lahke mase, ki smo jo uporabile na delavnici z Doroto Kopeć.  Telo sem izdelala s pomočjo šablone Marianne design – baletka, ki sem ji slekla oblekco in nadela krila, izdelana z novo Sizzixovo šablono za metuljčka, nad katero me je navdušil Pete Huges.

Lahko bi še kar dodajala pa dodajala, ampak grem raje na naslednjo stran…..

Ker je seveda spet uporabljena Tinina sivka in to za vsako štirih na sliki sem šablono kar trikrat peljala skozi strojček, saj sem jih močno ojačala, predenj sem jih obarvala, se postavljam na 200 mesto v Galerijo. Zanimive zaporedne sem si izbrala na tej množični razstavi: 47,97,147 in 200.

5 comments on “Naslovnica sivkinega albuma

  1. moijustmoi
    marec 26, 2017

    Čudovita naslovnica in lepo si scumprala metuljčico, mi je dosti bolj všeč kot pa tista iz delavnice.

  2. tina z. (treebug)
    marec 27, 2017

    prekrasno, res prava umetnina in super ideja z metuljčico!

  3. Metuljčica
    marec 27, 2017

    Najprej moram povedati, da je metuljčica fenomenalna izvedba isbod tvojih rok. Tudi meni je ta naslovnica prečudovita. Sivka, ostale rožice, metuljčki in vse ostalo je dodano v pravi meri. Res lepo sestavljeno.

  4. oldpunca
    marec 28, 2017

    Občudujem z odprtimi usti. 🙂 Čudovito si sestavila vse izreze in rožice in dodatke. Zame čisto preveč, da bi se lotila tako kompleksnega projekta. 🙂

  5. Helena
    april 8, 2017

    Super si se znašla z metuljčico. Sedaj je čisto unikatna. Dodatkov in detajlov pa toliko, da je vsak delček zase mala mojstrovina.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 26, 2017 by and tagged , , .
