ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Sivka je sreča – Album po Dorotino

Točno pred enim tednom sem spakirala kufre in odšla od doma. Enega s cotkami, drugega z ustvarjalnim materialom. Tako opremljena bi lahko odšla za vedno, a sem le za dva dni  zapustila moje fante. Začasni dom sem našla pri Metuljčici, ki mi je velikodušno ponudila gostoljubnost v času velikega Artovega Kreativnega tedna.  Meni je Maribor rahlo odročen, ampak nisem smela zamuditi Dorote Kopeć in njenih sivkinih izdelkov. Splet prijetnih okoliščin je hotel, da sem bila tam tudi v torek in sicer na delavnicah Peta Hughesa. Naučila sem se kar nekaj tehnik, načinov uporabe raznih materialov in pripomočkov, ki jih bom pridoma uporabila pri svojih izdelkih.

Na tem mestu želim pohvaliti odlično organizacijo in prisotnost Mihaele in Primoža, ter prijaznost njihovih sodelavk, ki so omogočili resnično nepozabno ustvarjalno druženje, kjer sem spoznala tudi nekaj ustvarjalk, med drugimi Martino, Jano, Tatjano, Vesno.

Od Dorote sem se učila že lanskega novembra in njen stil zelo rada uporabljam pri svojih izdelkih. Takrat sem se naučila izdelati album in izdelala enega tudi sama doma, vendar še ni prišel na vrsto za objavo. Če povzamem glavne značilnosti njenega stila: izdelava ozadja v akvarelni tehniki na akvarelnem ali scrapbook papirju, šivanje ali upogibanje papirja, zabrisano štampiranje ozadja, uporaba scrapinieca, gaze, cvetličarskega materiala, čipke, časopisnega papirja, tagecov. Tapkanje z belo akvarelno barvo, popestritev z elementi lepljenimi na posebne gel, drobne barvaste perlice, sizal. Motive čudovito zaokroži s črnim pisalom, s katerim da končno podobo tudi celotni strani.itd…

Tole je naslovna stran mojega, še toplega mini sivkinega albuma, slikanega takoj po delavnici (uporabljeni gel se še ni posušil), ki ga jaz seveda nisem uspela čisto dokončati in me to delo še čaka:

Notranjih listov ne bom kazala, saj smo nekako vse ponavljale za učiteljico, čeprav ga je vsaka izdelala čisto na svoj način.

Moja ljubezen do sivke, ki me na moji njivi že čaka, da na njej naredim spomladanski rez in njene barve so bile prvi povod, da sem na tokratnih delavnicah morala biti zraven. Drugi razlog pa je bil album povezan s spiralo, za izdelavo katerega imam napravo in je zadnji čas, da jo malo bolj pogosto uporabim. Vendarle je malo bolj enostavno kot lepljeni album. Želela pa sem povaditi tudi akvarelno tehniko.

Ugotovila sem, da je zelo pametno takoj oz. čimprej po delavnici ponoviti vajo. No meni je do sedaj od štirih delavnic to uspelo le pri albumu, saj mi je vzelo kar nekaj časa. Ni bilo tako enostavno, kot tam, kjer smo veliko dobile že pripravljenega na mizo. Za svojega sem morala nabaviti material, vse izmeriti, izračunati, narezati. Tudi uporaba drugačnih materialov da drugačen rezultat, kar dodatno podalša izdelavo. Tudi tokratne osnove za album še nisem izdelala sama, ampak sem v Artu kupila Eko osnovo za album s spiralo, ki je barvno v skladu z mojim letošnjim eko ustvarjanjem. Tam sem nabavila tudi scrapbook papirje Maja Design, ki so dobro nadomestili tiste, ki jih je prinesla Dorota (nekaj ostankov sem uporabila namesto nedokončanih izdelkov na delavnicah), akvarelni papir in barve. Scrapiniec na temo sivke imam doma že od lanskega leta.

Evo, material je skupaj s domačo zalogo pripravljen, ideje iz vseh delavnic so združene, led je prebit. Niti slučajno pa ni bilo tri ure dovolj za izdelavo mojega albuma, saj je tudi kar nekajkrat večji, ampak tukaj je to, kar mi je uspelo narediti do danes. Rečem vam, jaz sem zadovoljna.

In ker se je med mojo odsotnostjo prostor na mojem blogu podvojil (hvala sinko), bom sedaj spet veselo slikala in lepila fotografije. Tokrat bom pokazala tri izgotovljene strani.

Kaj je mojega:

  • akvarelnim barvam sem dodala tudi blazinice za štempljanje in senčenje,
  • svoje izreze, predvsem Tininino sivko, nad katero so bile navdušene tudi tuje ustvarjalke,
  • namesto barvastih perlic sem jaz dodala tiste v gelu, ki sem jih potem ustrezno pobarvala z bleščečo akrilno barvo,
  • na vsaki strani sem izdelala poseben okvir za sliko, ki mi je kot vodilo pomagal pri umestitvi dodatkov, tako, da lahko pod njih lepo zataknem sliko, saj jih znotraj okvirja nisem lepila,
  • namesto cvetličarskih rožic bom jaz izdelala papirnate, tako, kot me je naučil Pete Hughes,
  • v album bom dodala nekaj lepih misli o sivki v slovenščini iz posebne knjige

Tole stran sem imenovala Remember – po napisu,

 

tole pa Sivka je sreča – po napisu, ki sem ga izdelala s pomočjo šablonic Najlepšega para, zato lepim v njihovo Galerijo.

 

Pa še manjša stran z mislijo Cvet je nasmeh rastline, ki jo lahko izdelaš v žepek. Tega sem pustila odprtega in izdelala z izvlečnim tagecom, na katerega lahko nalepim sliko.

Danes pokažem le še izdelano podlago za naslovnico, pripravljeno za darilo meni: nalaganje okraskov. Se tudi vam zdi, da je škoda prekriti kar je nastalo?

7 comments on “Sivka je sreča – Album po Dorotino

  1. Tina
    marec 20, 2017

    Čudovita lepa objava…videti je, da si uživala in domov prinesla veliko super znanja :-).

  2. Aleksandra
    marec 20, 2017

    Pridna učenka, ki zna vso snov uporabiti!

  3. moijustmoi
    marec 20, 2017

    Kaj naj rečem kot le to, da tukaj sedim z odprtimi usti. Krasno si ponovila vajo. Ma kaj ponovila, po svoje si naredila čudovit album. Bravo.

  4. tina z. (treebug)
    marec 21, 2017

    paša za oči, samo gledam in občudujem …

  5. Helena
    marec 21, 2017

    Res je: nič nisi ponavljala vaje. Naredila si enkraten album, poln dodatkov, ki jih samo občuduješ. Enkratno!

  6. oldpunca
    marec 22, 2017

    Ob branju tvojega prispevka in občudovanju fotografij tvojih izdelkov lahko samo še sanjam o čudoviti barvi sivke in čakam tisti prelepi, dišeči čas, ko bo sivka v polnem razcvetu. 😀 Krasno ustvarjanje.

  7. Vladka
    marec 22, 2017

    Vidim, da ste uživale na delavnici in super za nova poznanstva. Tvoja ponovitev vaje pa je nadvse čudovita.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 19, 2017 by and tagged , , , , .
