ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Praznična sivkina darila – čas praznovanja in obdarovanja

Moja druga letošnja odprava daril s sanmi se je zgodila na sam Božič, ko ožji sorodnik praznuje svoj rojstni dan. To je eno izmed vsakoletnih družinskih srečanj, ki ga komaj čakam in tudi letos je bilo tako. Ob tej priliki sem natovorila sivkine izdelke moje lastne eko pridelave: čaj, med s sivko, dišeče vrečke napolnjene samo s sivko (nič drugega polnila) in eterično olje. Večino daril sem pripravila in trdno zaprla v steklene kozarčke že takoj po sušenju sivke oziroma destilaciji. Pri raziskovanju najprimernejšega načina za shranjevanje čaja me je najbolj prepričalo tesno, brezzračno pakiranje v steklene kozarčke. Dodala sem malo kamilic in rožmarina in postavila v suh temen prostor. “Tagece”  sem izdelovala v času priprav na praznike.  Ni mi uspelo izdelati tudi čisto vseh označb, pa še te, ki sem jih izdelala, so veliko bolj opuljeni, kot sem načrtovala. Moja prva vprega je bila sestavljena iz na belo pobarvanih lesenih sani. Tale je ostala natur. Za polnjenje hidrolata je čisto zmanjkalo časa. Sicer pa še nisem dobila nazaj vse embalaže, v kateri sem ga poklanjala prejšnje leto.

1

Voščilo slavljencu je skrito v notranjosti čestitke, pri izdelavi katere sem uporabila štampiljko meni ljube Gorjuške. Tudi zajčku sivka diši. Takšna voščilnica bi morala biti v paketu s podarjenim čajem, ampak so moji pomočniki škratje odpovedali na celi črti in dobil jo je samo “glavni “slavljenec. Ta je dobil tudi enega izmed angelčkov, ki sem jih izdelala po delavnici v Artu in ki sem jih že objavila.

neimenovano

Potico v obliki šarkla in jaffa pecivo, ki sta bila sestavni del mojih daril smo pojedli prej, preden sem ju uspela poslikati.

Domov smo prinesli celo vrečo izvirnih daril tudi eko pridelave in še eno vrečo radosti in veselja. Če bi mi slavljenec dovolil, bi objavila njegovo izvirno  lastno dekoracijo s časopisom. Mu bom ukradla idejo, nekaj sama izdelala, pa pokažem.

Včeraj sem pripravila še tretjo  dišečo odpravo z neko posebno osebno noto,

dsc00972

ena večja pa me še čaka.

Ja, praznikov in obdarovanja še ni konec. Uživajte v njih.

10 comments on “Praznična sivkina darila – čas praznovanja in obdarovanja

  1. tina z. (treebug)
    december 29, 2016

    tole bi pa lahko samo gledala in gledala, toliko prekrasnih stvari je na kupu, kako šele mora vse to dišati. in krasna gorjusska, obožujem jih!
    spet si razturala!

  2. Metuljčica
    december 29, 2016

    Ja, se strinjam s Tino, občudovanja vredno je vse kar si prikazala. Prelepa darila in še dišeča po vrhu, največ pa seveda pomeni osebna nota, ki sem se je letos poslužila tudi sama. Tako kot tebi se dogaja tudi meni in včeraj je še malce posnežilo pri nas, me je spet kar potegnilo v praznične vode in bi kar nekaj ustvarjala….Zdaj grem pa še enkrat čez tvojo objavo, ker si res razturala. Bravo in poklon!

  3. bozicmojcanm
    december 29, 2016

    Diši diši diši…vse do NM. Pa saj ne vem kaj naj rečem…kaj hudimana fruštkate vedve z Darjo, da imate take dobre ideje???? Saj res naredim marsikaj čez vse leto razmišljam o darilih, vse imam napisano, obkljukano,… ampak tole…tole pa presega vse meje…
    Sem pa mislila, da so sani narejene iz papirja, in če dobro vidim (z očali namreč) vidim da so lesena. Mi je pa sivka po tvoji zaslugi še bolj prirasla k srcu..že prej mi je bil njen vonj všeč, zdaj mi je pa še barva….pa mislim, da si z njo “zastrupila” še marsikatero drugo blogerko. Tudi jaz se ti zelo globoko priklonim za tale darilca….madonca ima vaša žlahta srečo, da ima v svoji sredini dve tako dobri ustvarjalki (grem malo pobrskat po mojem družinskem deblu…mogoče sem pa tudi jaz na tem seznamu vaše žlahte …kakšno 25 koleno…kdo ve????) čao

  4. Maja
    december 30, 2016

    Zelo lepa, dišeča in uporabna darila si pripravila.
    Želim ti lep preostanek prazničnih dni ter vse dobro v letu 2017.

  5. oldpunca
    december 31, 2016

    Še iz ekrana se širi vonj po sivki! 🙂 Ne morem se nagledati vseh prekrasnih in z ljubeznijo izdelanih darilc. Super si! Vse lepo v letu, ki prihaja!

  6. Helena
    januar 7, 2017

    Oooo, skoraj ne morem verjeti, kaj vse si pridelala, predelala, zapakirala … Noro dobro in prav gotovo zelo dišeče.

  7. Vladka
    januar 9, 2017

    Kakšno bogastvo dišečih daril. Nadvse skrbno in lepo izdelano. Vse dobro in ustvarjalno leto 2017 ti želim.

  8. lea ustvarja
    januar 10, 2017

    Prav občudujem vse tvoje krasne izdelke iz sivke..vidim da jo preprosto obožuješ 🙂

  9. moijustmoi
    januar 10, 2017

    Ujej, kakšna darila. Kapo dol. Res so sama doma narejena in izdelana s srcem.

  10. Mala
    marec 5, 2017

    Odlično, ne morem verjeti, kakšne stvari ustvarjaš. Čudovito.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 28, 2016 by and tagged , , .
