ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Sivkina božična smrečica

Pri nas letos “kristbahn” bolj diši kot žari, saj na njem visijo okraski iz prave sivke Lavandule angustifolije “Hidcote blue”,  ki pri sušenju ohrani lepo barvo in ki je zrasla na moji njivi.

dsc00898

dsc00908

Že ob zadnji žetvi zgodaj jeseni sem spletla butarice in košarice, ostalo posušila za šopke in kulinariko ter polnjnje prazničnih bunčic.

20160821_144851

Posušila sem tudi lavandin, ki sem ga napolnila v vrečke, ki sem jih sama zašila. Vse te izdelke sem umestila v adventni venček, na smrečico in ostalo dekoracijo. Dopolnjevali pa bodo tudi darila. Nekaj prave sivke je je šlo pa v liker, ki letos zelo hlapi. Večina sivke pa sem seveda zdestilirala in tako pridobila eterično olje in hidrolat.

20160821_211544 dsc04943

V priprave za praznično okrasitev sodi tudi izdelava sivkinih bunčic v servetni tehniki. Če sem iskrena, te sem še danes dokončavala.

20161007_160929

Takle svečnik za čajno svečko, ki lepo dopolnjuje mojo letošnjo dekoracijo je najlažje narediti iz svežih sivk, nato pa v temi posušiti. Posušene sivke se lomijo in jih gre nekaj pri izdelavi stran.

dsc04953

Svojo smrečico dodajam na Metuljčico, kjer lovim zadnje trenutke roka.

Lepo praznovanje Božiča vsem skupaj.

6 comments on “Sivkina božična smrečica

  1. bozicmojcanm
    december 24, 2016

    Ja punce, ve z Darjo ste čist odpuljene s to sivko…že pri Darji sem občudovala vse te čarovnije, zdaj pa še ti…plastične bunkice napolnjene s sivko…NORO, NORO in še enkrat NORO. Svečnik pa tudi fenomenalen….v bistvu je vse tako fajn in lepo, da se ti lahko samo priklonim.
    Lepo praznuj tudi ti s svojimi.

  2. Valerija
    december 24, 2016

    Uau, krasna in izvirna in netradicionalna božična okrasitev. Zelo mi je všeč.
    Lepe praznike tebi in vsem tvojim.

  3. Ne-Ja
    december 24, 2016

    Všeč!!!!!!!!! Tole mora pa noro dobro dišat 🙂

  4. metuljčica
    december 25, 2016

    Joj kako lepo, pa saj sem to že videla, ampak na smrečici je pa tako krasno in kako mora dišat. Ti si neprekosljiva v idejah in izvedbah, ki so čisto tvoje. Uživam s teboj!

  5. lea ustvarja
    december 27, 2016

    To pa mora res dišat po prostoru 🙂 ter kako si se vse potrudila, lepo okrasila..lahko rečem le bravo 🙂 zelo lepo

  6. Helena
    december 27, 2016

    Pri vas pa mora biti omamno dišeče in zdravilno 🙂 Super si in smrečica je enkratna.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 24, 2016 by .
