ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Jaslice na sveti večer

Najlepši čar na sveti večer v dom prinesejo jaslice. Pri nas so letos bolj majhne. V ta namen sem stilsko prenovila keramično skledo, kupljeno v centru ponovne uporabe. Za mah in pravo smrečico je kot vedno poskrbel moj dragi, jaz pa sem dodala ene izmed jaslic iz gipsa, ki jih imam kar tri sorte. Tele na palčkah res ne zahtevajo pretirano veliko prostora, naredila sem jih pa kar nekaj let nazaj in jih danes prinesla s podstrešja. Zelo sem vesela, ker je en komplet vsako leto tako prisrčno postavljen v domu brata, kjer prej niso nikoli postavljali jaslic.

20161224_150524

Ko pade noč in zasvetijo zvezdice, pa je čarobnost božičnega večera na vrhuncu.

dsc00916

Kot najlepšo dekoracijo v decembru, sodelujem pri Metuljčici.

3 comments on “Jaslice na sveti večer

  1. bozicmojcanm
    december 24, 2016

    Tudi take mini jaslice so lahko prav fletne, pa še veliko prostora ne zavzamejo. Pa saj je vseeno, velike, majhne…važen je namen. Pri nas jih ne postavljamo, zato ne vem, koliko lahko pomenijo vsakemu posamezniku, sigurno pa veliko, drugače jih ljudje ne bi postavljali.
    Lepo praznovanje ti želim.

  2. metuljčica
    december 25, 2016

    Čudovite so tvoje jaslice in ker si jih izdelala in pobarvala tako čudovito so še prav nekaj posebnega. Tudi skledo si lepo preobrazila. Mi smo preživeli en krasen predbožični večer pri naši mladi družinici in tako zelo slastno večerjo smo imeli, da jo bom kar sanjala. Seveda je bil to naš prvi Božič z Nikcom, pa saj se bova slišali in ti o vsem poročam, jaslice pa tudi sama pokažem v naslednji objavi. Hvala ti za najin skupni izziv, mi je kar škoda da se je končal, ko imava toliko lepih prijav.

  3. Helena
    december 27, 2016

    Se strinjam s tabo, da jaslice pašejo k bistvu božiča. Sama imam preproste, a se spominjam otroških let, koliko veselja je bilo s postavljanjem. Prej seveda še z nabiranjem mahu, postavljanjem ogrodja … Pa zvečer so ovčke morale iti spat 🙂
    Tvoje so preproste, lepe, tvoje …

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 24, 2016 by .
