ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Božično veselje

Sizzixov Retro božiček je res najbolj seksi od vsem mojih božičkov, zato je že bil in še bo mnogokrat uporabljen. Letos sem mu nadela kostum v vseh odtenkih barve sivke, tako, kot tudi na moji njivi raste pisana barva le teh. Voščilnice pa krasi tudi retro božična bunčica iz istega seta. Z grobimi steklenimi srebrnimi bleščicami sem poudarila številko 25 in JOY.

Osnutki, pri katerih sem se poigravala z ozadji, izdelanimi z embossing srajčkami in barvami. Ugotavljam, da se vijola barva potika po mojih izdelkih že kar nekaj let, pa ne da bi bila to ravno moja najljubša barva, ampak redeča meni nekako ne potegne, zato ji vedno dodam nekaj modre. Letos pa je izbrana izključno zaradi sivke, ki pa jo močno obožujem in sem jo želela iz toplejših mesecev ponesti še v praznično vzdušje.

20161005_234213

20161005_082653

20161218_195310

Za “množično proizvodno” sem izbrala tale primer. Takole z gasilskimi slikami se vsako leto poslavljam od svojih lepotic preden jih zapakiram.

dsc00404ob

Vedno, ko delam kakšno čestitko v večih izvodih, shranim vse sestavne dele, osnute in jih takole na hitro sestavim, če se mi mudi. Tele so res nastale v pol ure, ker sem imela podlage in božičke že v zalogi, le osnovo sem izdelala in dodala srebrne zvezdice.

20161218_215020

Točno takle je bil Božiček v istoimenskem filmu, ki sem si ga v nedeljo ogledala na Kino TV. Takole okrogel trebušček je dobil, ker je pri vsaki hiši pojedel božične piškotke. Moj je rekel, da je film za otroke. Jaz pa sem do potankosti ogledovala čudovite barvne kostume škratkov, ki so izdelovali lepa pisana lesena božična darila, vse posuli s čarobnim prahom, Božiček pa je v krasnem kostumu s sankami in jelenčki razvažal darila in razveseljeval otroke. In zakaj mu je uspelo razvoziti darila po celem svetu? Ker je čas potoval z njim, dokler ni dela opravil. Res malo pocukrano ampak čarobno, tako kot mora biti decembra.

Zato sem pa tudi tako obilno moje zadnje tri voščilnice posula z bleščečimi zvezdicami.

5 comments on “Božično veselje

  1. bozicmojcanm
    december 19, 2016

    Ko sem dobila eno izmed teh novoletk, me je res vrglo dol…ogromno dela za eno, kaj šele za celo vojsko. Vsa čast za izbran motiv, barvo…hvala še enkrat za trud.

  2. moijustmoi
    december 19, 2016

    Tudi pri meni je danes prispela ena taka voščilnica, hvala ti zanjo. Res nenavadne barve za praznike in to mi je všeč, da nisi ujeta v škatlici 😉

  3. Metuljčica
    december 20, 2016

    Prav super je ko sva isti motiv božička ustvarili vsaka na svoj način in v svojih barvah. Joj kako si se potrudila in ravno danes si objavila božička, ko tudi moj prihaja k tebi, pa saj to se nama itak dogaja, prava telepatija je med nama. Super so in všeč so ozadja, barve in seveda bleščanje.

  4. oldpunca
    december 20, 2016

    Ena teh lepotičk krasi tudi moj dom. 🙂 Hvala ti. Všeč mi je tvoja letošnja barvna kombinacija. Tudi jaz obožujem sivko. 😀

  5. Vladka
    december 20, 2016

    Koliko lepotič znova na kupu, res si zelo pridna in všeč mi je, da ne uporabljaš klasičnih božičnih barv, saj so tako voščilnice še bolj posebne. Hvala ti za vse pohvale glede knjige, naj ti dobro služi.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 19, 2016 by and tagged , , , , , .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

