ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Štrikana kolekcija – čas veselja

Pod vtisi včerajšnje praznično okrašene Ljubljane, obiska Narodne galerije, nakupovanja v Rayherju in na stojnicah Slovnskih rokodelcev ob Ljublajnici, kuhančka in nazadnje še opere La Boheme, sem se danes komaj prisilila, da pred že poznim pošiljanjem mojih voščilnic, le -te poslikam in naredim vsaj tole objavo. Neverjetno, na našem venčku gorijo že tri svečke. JOJ, JOJ, pa še toliko planov pred nami, ta čas pa je prestavil v najvišjo prestavo. Meni nobeno načrtovanje, racionalizacija ne pomaga več,  želje in hotenja so velika, a hitrost mi med drugim tudi EMŠO nazaj vleče, pa se mu resnično upiram z vsemi štirimi. Sam ne mi rečt, naj ne jamram!

Letošnja praznična obešanka je že dolgo čakala v bleščeči škatli mojih izdelkov, da zasede svoje mesto. Izdelana je s pomočjo že večkrat uporabljenih pripomočkov- xcutovega seta zastavic in črk. Kaj je novo? Barva sivke, razbita z zeleno in belo. Pobleščana s srebrnini bleščicami in trakci, kamenčki, kraguljčki, od katerih jih je nekaj pobarvanih na vijola. Šablone za topla zimska oblačila sem izdelala sama. Za ozadje in oblačila sem uporabila razne embosing srajčke na temo pletenja, ki sem jih pobarvala neposredno z blazinicami. Kot sem že napisala v eni od prejšnjih objav, bom letos popolnoma izsesala Memeno swet plum in Rangerjev Distres ink pine needles.

dsc00356ob

dsc00354ob

Še rokavičke, kapica, nogavičke in šal na voščilnicah:

dsc00359 dsc00360

Tile gumbki

dsc08605ob

pa so pristali na:

dsc00365ob

V kolekcijo sodijo še tageci in diamond box, v kateri se skriva drobno darilce. Pri meni pa bodo ti diamondi viseli iz stropa, kakšen pa bo tudi na smrečici.

dsc00366ob

Ker pa so v norveškem vzorcu, iz katerega je spletena moja kolekcija, tudi ječenčki in božična zvezda, pa mislim, da zadostim dvem pogojem Metuljčicinega izziva, zato se naslikam tudi tam.

5 comments on “Štrikana kolekcija – čas veselja

  1. moi65
    december 12, 2016

    O, kako čudovito vzdušje bo pri vas. Vse se bo tako lepo bleščalo in nikogar ne bo zeblo, pri obilici kap in šalov in rokavičk. Tile norveški vzorci res super pašejo gor.

  2. MOJCA
    december 12, 2016

    ob takih slikah lahko pa samo obstanem in občudujem sliko po sliko. ….povečujem slike, vzdihujem….temu se lahko reče le : POPOLN KOMPLET. Res da boš čisto scuzala obe blazinici ampak naj te potolažim, da imajo v trgovini eno in drugo na zalogi. Jamraš pa lahko…pri takem projektu je čisto upravičeno in dovoljeno. Pa srečno…upam da ti bo uspelo.

  3. Metuljčica
    december 12, 2016

    Dobro si tole zaštrikala. Prav uživala sem ob prebiranju in resnično popolnem kompletu. Saj jaz tudi nekaj jamram, se sploh več ne dohajam, ampak po pravici povedano, naju je vsepovsod polno in sploh ne vem kako še toliko ustvariva. Jupiiiii, še malo pa pridem po miklevževo presenečenje.

  4. Vladka
    december 12, 2016

    Koliko lepih izdelkov na kupu.

  5. lea ustvarja
    december 15, 2016

    Tvoji izdelki so prava paša za oči..čudovito 🙂

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 12, 2016 by and tagged , , , , .
