ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Sizzixov Božiček z nakravžlano brado

Tako sem poimenovala Božička, ki pade iz Sizzixove rezalne šablone 661299 in je verjetno res top 1 na lestvici letošnjih novoletnih izrez. Meni je padla v oči takoj, ko so jo imeli med novostmi v Rayherju. In ko mi je še Metuljčica povedala, da ga bo uporabila na svoji delavnici in da se lepo izrezuje, sem se odločila za nakup. In res paše povsod, kamor ga postaviš, pa tako nagajivo gleda.

dsc09708ob

dsc09710ob

Mene ne moti, da je podoba Božička ameriška, v rdeče belo kombinacijo so ga- pravzaprav iz Miklavža prelevili okrog 1931, ko ga je risar Haddon Sundblom narisal za reklamo za Coca colo. Zato mu pa jaz brez zadrege nadenem kapo v barvi sivke, pa še katero drugo, da se poda k moji letošnji dekoraciji. Vesela bi bila, če bi kdo izdelal lepo štampiljko Sv. Miklavža, takega v pravi podobi svetnika, bi jo takoj kupila.

Jaz sem svojega Božička malo poudarila z dvojnim izrezom kape, ki sem jo 3D nalepila na spodnjo, pred tem pa sem jo še dobro pobleščala. Krzno z bleščicami, blago z glosijem. Obraz sem barvala s copici.

dsc08585ob

Danes so še zadnjič takole pozirali preden jih odpošljem. Še prej pa v vošilnice prilepim izdelano notranje voščilo (pri temlem sem si malo pomagala z računalnikom, sicer sem jih tiskala z Just Rite sistemom) in jih spakiram v kuverte, ki sem jih letos spet malo ocirala. Ja, zato nisem imela časa objavljati v novembru, ker sem delala ko zmešana.

dsc09704ob dsc09711ob

Na delavnici z Metuljčico sem izdelala enega na njen način in sicer smo mu pobleščali brado. Tistega sem itak “objavila” na razstavi na delavnici.

Božiček, izdelan pri moji ponovitvi vaje doma, je pristal na voščilnici, izdelani s pomočjo embosing srajčke, velikosti A4. Privoščila pa sem si jo iz razloga, ker sem kupila novega Big shot plus, saj je stari – mali odpovedal pogodbo z mano. Pa sem jih kar nekaj osnutkov izdelala, preden sem čisto prav vstavila list papirja v to srajčko. Izdela pa sprednjo in zadnjo polovico A5 voščilnice. Samo 1mm je šlo navzkriž, pa voščilnica ni bila OK. Postopek pa sem si še malo otežila, ker sem srajčko predhodno potapkala z blazinico.

dsc09713ob

Ker imam še eno prosto mesto na temo Božičkov na veselodecemberskem izzivu pri Metuljčici, ga lepim tudi tja.

7 comments on “Sizzixov Božiček z nakravžlano brado

  1. Cvetoči travnik
    december 10, 2016

    Ooooo, sem pa ostala brez besed. Tako lepe in toliko Božičkov na kupi – si bila pa res hudo ustvarjalna. Tudi mene osebno hudo moti amerikanizacija Božička in njehov ho,ho,ho – ampak saj nam je dovoljeno, da ga vidimo in začutimo po svoje:). Ti si to naredila odlično. Veliko veselja z novim strojčkov in pozdravček, Andreja

    • Cvetoči travnik
      december 10, 2016

      Sem čisto pozabila pohvalit tvoje voščilo – odlično:)

  2. MOJCA
    december 10, 2016

    Pri vsem tvojem zimskem ustvarjanju mi je najbolj všeč, da si izbereš “temo”….no letos ni ravno tema ampak je barva in da vse narediš v tem stilu je res pohvale vredno. Še vijola božiček izgleda tako krasen, kot da je to njegova standardna barva.

  3. moijustmoi
    december 10, 2016

    Vsi Božički prekrasno zgledajo, vsak v svojem odtenku. Krasno ustvarjanje,

  4. tina z. (treebug)
    december 11, 2016

    o, tole so pa prekrasni božički, eden lepši od drugega.

  5. Metuljčica
    december 12, 2016

    Joj kako si pridna. Res jih je lepo videti posamezno ali pa vse skupaj in dodelani na tvoj način so prav nekaj posebnega.

  6. lea ustvarja
    december 15, 2016

    Krasni so ti božički 🙂

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 10, 2016 by and tagged .
