ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Vprega

Recimo, da mojo vprego s sanmi sestavljata le jelenčka Rudolf in Komet. Prevažata sivkine dišeče vrečke, ki bodo predstavljene v posebni objavi mojih letošnjih prazničnih daril. Manjka seveda Božiček, ampak je vprega tako majhna, da zanj ni prostora in jih mora krmiliti kar z daljincem.

Tegale jelenčka sem uporabila že lani. Navdušil me je tako zelo, da sem si zaželela še ustrezne sani. In letos mi je uspelo narediti samo eno vprego, z uporabo Sizzixovih Bigz oblikovalke Brende Walton 658738 in 658742, obe kupljene v Artu, ki pa se bo morala dobro podvizati, da bo razvozila vsa darila. Upam, da bo kaj snega, da bo lahko sploh speljala.

20161208_161730ob

20161208_161743ob

V ozadju  moja prava božična zvezda, ki je kot po navadi prva znanilka prazničnega vzdušja pri nas doma. Bila sem presenečena, da sem našla takšno, ki mi letos paše.

20161208_161759ob

V kompletu je tudi ta mala božična zvezda, ki krasi sani in me je rešila, da lahko sodelujem pri izzivu Metuljčice. Pa saj imam nekaj ustvarjalnih pripomočkov na to temo, ampak letos niso bili uporabljeni. Morda pa še bodo. Morda bom tudi dokončala tole vprego, saj jelenčki za svoje delo potrebujejo vsaj še oči. Zaenkrat je ostal izdelek v fazi, kot sem ga zaključila po emnem izmed redkih soustvarjanj v živo z Metuljčico, ko sva prvič preizkusili mojo novo igračko. Sedaj pa jaz njo izzivam, da dokonča svoj izvod najinega takratnega skupnega projekta.

6 comments on “Vprega

  1. moijustmoi
    december 8, 2016

    Kako bogata in lepa vprega. Super si ti naredila in vse se tako lepo blešči.

  2. tina z. (treebug)
    december 8, 2016

    čudovita vprega, tako jelenček kot sani so nekaj posebnega.

  3. oldpunca
    december 9, 2016

    Ijej, kako čudovita vprega. 😀 Tudi jaz želim tvojim jelenčkom vsaj malo snega, da bodo lahko vlekli sani.

  4. Metuljčica
    december 9, 2016

    Joj kako super, tale vprega je res luštna in prav žal mi je, da nama je zmanjkalo časa. Z veseljem se odzovem izzivu, ampak jaz sem uspela narediti samo jelenčke, ki bodo tudi naslednja ključna beseda, tako da si zadostila izzivu na kvadrat, kar seveda šteje. So pa v tvojih barvah, tako da mi malce oprosti, ker še nisem utegnila narediti vprege. Bi že naredila objavo, pa je tokrat meni ponagajal računalniški škrat, tako da jo bom preložila na zvečer. Objemček in hvala za krasno objavo.

  5. lea ustvarja
    december 9, 2016

    Čudovit izdelek 🙂

  6. MOJCA
    december 10, 2016

    Mislim da bodo letošnji jelenčki pri tebi počepnili od vse žakljev sivke, ker vem da si jih naredila ogromno. Je pa ideja in pol, dela pa tudi en kup. Se vidi, da sta z Darjo v žlahti…obe imata ta krasen ustvarjalen gen za nenavadne mojstrovine. Moj poklon tudi za tole. Pa še nekaj…. lepa hvala da si “našla” vijola barvo sivkino blazinico…sem jo morala takoj naročit in prva božična s to barvo je že narejena….res je fantastična ….

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 8, 2016 by and tagged , , .
