ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Angelski zbor- čas blaženosti

Trgovine Art in Beadsi so nas letos k prazničnim delavnicam nagovorile z lepo naslovno sliko. Takoj sem padla na predstavljenega angelčka in se odločila, da moram biti zraven.

novemberske_delavnice_slider

Še prej pa seveda nisem smela zamuditi delavnice z Božičko Metuljčico, o kateri si lahko preberete več tukaj in tukaj. Ni kaj dosti dodati, le poudariti moram, da se je na delavnico res odlično pripravila, udeleženke pa pocrkljala z vzornimi navodili, prikazom izdelave, raznimi ustvarjalnimi triki in še presenečenji po vrhu. Poskrbela je za nepozaben uvod v praznične ustvarjalne priprave. Povem vam, delavnice so zakon: poceni, prijetne in koristne. Nekaj jih v decembru še sledi.

Na delavnici s Tjašo in Mihaelo sem najprej osupnila nad velikostjo samega Angelčka, predstavljala sem si namreč manjšega. Druga stvar, ki meje presenetila, je bila to, da njegova izdelava niti ni tako preprosta, pri sestavljanju je namreč potrebne kar nekaj natančnosti in spretnosti. Kako smo bile zadovoljne in blažene, ko smo v rokah držale vsaka svojega žarečega angelčka, je razvidno tudi iz slik, ki jih je objavil Beadsi na Facebooku.

Nakupila sem najnujnejše potrebščine za domačo ponovitev vaje. V bistvu sem potrebovala le leseno kroglo, perje, mosgumi, led čajno lučko, vse ostalo lahko izdelam z domačimi pripomočki. No, angelska krila se mi res ni dalo risati, zato je šla z mano tudi ustrezna Sizzixova bigz šablona. Angelska krila je vendarle dobro imeti ves čas doma.

Dobro, da so mi domači dali prosto soboto in sem se lahko držala načrta. Zvečer je že zasijal nov izdelek v moji izvedbi in v mojih barvah. Do danes sem jih izdelala še nekaj. Pri tem izvedla nekaj izboljšav pri sami izdelavi in ugotovila, da je potrebno izreze, skozi katere sije svetloba, narediti v obliki zvezde. Najbolj pašejo. Zato je šel ustrezni luknjač iz Arta z mano ob obisku ene izmed naslednjih delavnic. Včasih si je res potrebno stvari olajšati z nakupom ustreznih pripomočkov, sploh, če narediš več izdelkov. In jaz bom ta nebeška bitja še izdelovala, zato se bo nakup obrestoval.

Saj se ve, kateri je nastal na delavnici in kateri pri  akciji “ponovi vajo”!

dsc09318-ob

Takole pa se v zborčku z vonjem po sivki že pripravljajo na božični koncert, danes pa bodo imeli že prvi javni nastop pred Miklavžem, zato malo zaskrbljeno gledajo. Potem pa gredo vsak v svojo hišo k mojim dragim, katere bodo čuvali celo leto. Eden od njih pa gre bedeti nad moje sivke, da jih prehuda zima ne pozebe.

dsc09332ob dsc09338ob

Potreben material in pripomočki: Skoraj vse je na sliki.

dsc09327ob

Samo za Metuljčico: s komentiranjem pod to objavo si pridobiš kupon za brezplačno udeležbo na moji individualni delavnici izdelave angelčka po moji meri.  To si is zaslužila s svojimi delavnicami  in ker si bila na dan te delavnice zasedena, pa sem jaz poslušala za obe. Na tvojem običajnem mestu te že čaka paketek od Miklavža z določenimi – v naprej pripravljenimi sestavnimi deli in navodilom za izdelavo. Ali sem se potrudila tako kot ti, pa boš ocenila sama. Ali je zraven šiba se boš tudi morala prepričati sama.

6 comments on “Angelski zbor- čas blaženosti

  1. Helena
    december 6, 2016

    Vauuu, prekrasni so in prava paša za oči. Videla sem jih v živo (one, z delavnice v Mariboru) in moram napisati, da so res čudoviti. Tudi tvoji, ki si jih naredila doma, so nekaj prav posebnega. Ooo, srečnica Metuljčica 🙂 Ampak si res zasluži!

  2. MOJCA
    december 6, 2016

    Oooo kako je pa to lepo za videti…prekrasni so, lepo osvetljene si krasno ujela v objektiv….presenečenje za Darjo pa tudi…

  3. Metuljčica
    december 6, 2016

    Jupiiiiijeeeeeeeeee, to pa je presenečenje in kakšna čast me je doletela. Individualna delavnica, to pa ni kar tako. Obljubim da bom pridna, res obljubim, prisežem če je treba, najrajši bi kar dopust vzela in prihitela. Hvala ti, ti angelčki so čudoviti in ona slika s prižganimi lučkami…..kako lepo. Metuljčica se počuti angelsko……..

  4. moi65
    december 6, 2016

    Kako so luškni in še tako lepo zvečer osvetljujejo prostor. Tvoje izboljšave so mi všeč, sploh, ker si dala svojo noto angelčkom.
    Metuljčica pa si več kot zasluži to delavnico. Vesela za obe.

  5. Vladka
    december 6, 2016

    Zelo lepi so ti tvoji angelčki in krasen zborček je.

  6. oldpunca
    december 8, 2016

    Ijoj, kako zelo lepi so ti tvoji angelčki! Čudovit zborček, ki se prav lepo sveti v temi. 😀

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 6, 2016 by and tagged , , .
