ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Lesena Božičkova trgovina – čas nakupovanja

Obožujem Tom Holzove dekoracije v okencih, v katere zloži toliko lepih drobnih dekorativnih delčkov. Jaz pa sem dobila navdih v izzivu Craftalnice, kjer ste ustvarjalke pridno prenavljale les. Da sem posegla po lesu, pa krivim pravzapav scrapiniec – drobne izreze iz papirnate lepenke, ki sem se jih naučila uporabljati v Beadsijevi- Artovi delavnici z Doroto Kopeč, ki so me čisto obnorele in izgledajo pravzaprav kot drobni leseni izseki in se krasno obdelujejo in zlagajo. Jaz moram svoj izdelek še malo dodelati, pa ga pokažem.

Takole sem po scrapbookovsko obdelala leseno škatlico, polno malih lesenih okraskov, ki jih je ostalo še dvakrat toliko, kot jih je pristalo na poličkah Božičkove trgovine. Sledila je  krasitev izložbenih ozadij z embosiranimi papirji (ti niso prilepljeni, ampak samo na tesno pritisnjeni na ozadje, da jih lahko Božiček sname in nadomesti z novimi), barvanje, bleščanje sneženje okraskov, ki sem jih 3d nalepila na poličke. Kot se za praznično izložbo spodobi, pa ne smejo manjkati tudi lučke. Mehanizem z baterijami sem prilepila na hrbtno stran.

Nogavičke nima obute božiček, so v izložbi naprodaj.

 

dsc09274ob dsc09275ob dsc09276ob dsc09280

Joj, kako se ta vijolična noče prav poslikati.

Ker pa je pri Metuljčici še odprta tema Božiček na njenem veselodecemberskem izzivu, lepim svojega tudi tja.

6 comments on “Lesena Božičkova trgovina – čas nakupovanja

  1. moijustmoi
    december 3, 2016

    O, kako pa je to lepo in kako se mora ponoči lepo svetit.

  2. MOJCA
    december 4, 2016

    NORO…..tole pa je št. 1 v Craft-alnici.

  3. tina z. (treebug)
    december 4, 2016

    o, tole je pa krasna ideja!

  4. Metuljčica
    december 5, 2016

    Kako čudovito, samo gledam in gledam. Le tebi uspejo takšne mojstrovine.

  5. Vladka
    december 5, 2016

    Odlična predelava.

  6. Danica
    december 21, 2016

    Top izvedba…zelo všečno.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 3, 2016 by and tagged , , , .
