ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Ura teče nič ne reče, čas se motit ne pusti

Čas priprav na veseli december 2016

November je že zaprl svoja vrata in napravil prostor veselemu decembru. Pri meni so bile tudi letos priprave na veseli december v polnem teku že veliko prej. To je zame čas ustvarjanja in bleščanja, čas v katerem idejam, ki se mi rojijo po glavi že od poletja, skušam dati resnično podobo in obliko. Kot vsako leto vsem tem stvarem določim  osnovno barvo, izberem pa tudi nekaj motivov, ki se potem pojavljajo na mojih izdelkih, namenjenih času praznovanja in času obdarovanja. Seveda pa si pustim, da odjadram tudi drugam in nič hudega, če se ravno ne držim plana, ter dam prostor tudi kakšni novi ideji. Od zarečenega kruha, da bom letos dokončala vsak projekt do konca in še šele po tem lotila novega, pa se tudi jaz precej redim. Glede na to, da mi na WordPressu žugajo, da bom kmalu dosegla gratis limit, se bom morala z objavami obnašati malo bolj racionalno. Ali mi bo še letos uspelo postaviti nov blog, ali pa tega zmanjšati, sploh ne bom planirala. Ko bo pa bo. Hvala Bogu imam itak svoj dokaj urejen arhiv fotografij izdelkov, kjer pa si velikokrat pasem oči.

Za uvodno objavo v moje praznično ustvarjanje sem namenila izdelati voščilnico, namenjeno ČASU. Teče in se nikoli ne ustavi, na svoji poti pa obrača liste mesecev in let in nam jih našteva in našteva in vsako leto znova ob njegovem izteku prestavi v največjo hitrost. Za sabo pušča rezultate naših slabih in dobrih odločitev, bremena ali pa spomine na prečudovite trenutke, ki se zapisujejo ne glede na to, ali smo si jih mi želeli in imeli kaj vpliva, da se sploh zgodijo.

Čas se motit ne pusti, je v družinski pesmi lepo zapisala moja teta. No in da vam ne vzamem preveč časa, naj zaključim tale uvod z mislijo, da bom svoj čas do novega leta na ustvarjalnem področju odštevala z zavedanjem, da je treba vsak trenutek izkoristiti za tisto, kar nas osrečuje, pa kaj te sreče deliti tudi z ostalimi in jim pustiti, da ti tudi sami polepšajo življenje.

dsc09250ob2

 

dsc09249ob

 

Videti je, da se tudi Božiček na moji voščilnici čudi, kako hitro čas beži. Ker pa je Metuljčica na svojem veselodecemberskem izzivu kot prvo ključno besedo izbrala Božička, se bo tudi moj drenjal tam.

Slikam namenoma zmanjšam velikost kolikor je le mogoče, ker šparam plac na svojem blogu, zato so slike slabše kvalitete.

5 comments on “Ura teče nič ne reče, čas se motit ne pusti

  1. MOJCA
    december 2, 2016

    Joj, spet ta krasna sivkina barva….le kaj zmešaš skupaj, da je tako pristna vijola. Čudovite so, sploh prva s tem embosing pobarvanimi urami.

    • benkoma
      december 2, 2016

      Če sem poštena, je barva malček poudarjena z obdelavo slike. Drugače pa se bo letos najbolj osušila moja blazinica Memento Sweet plum (ME-506). Z njo direktno drsim po podlagah, embosing srajčkah. Božiček je poudarjen še s prozornim embosing prahom. In ta barva me je med vsemi vijoličnimi blazinicami še najbolj prepričala v smeri iskanja sivkinih odtenkov, ki pa jih je veliko, tako kot pri mojih sivkah.

      • MOJCA
        december 2, 2016

        Hvala lepa……tole moram imet!!!!!!

  2. tina z. (treebug)
    december 2, 2016

    prekrasna kombinacija z božičkom!
    upam, da ti uspe odpraviti vse težave z blogom.

  3. Helena
    december 6, 2016

    V enkratnih in intenzivnih barvah so, zato so mi tako všeč.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 2, 2016 by .
