ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Čas pričakovanja- prva svečka na edventnem venčku 2016 v barvi in z vonjem sivke

Pri meni že dolgo poteka “najlepši čas v letu”. Veliko sem v ustvarjalnih vodah, toliko se dogaja, zato mi zmanjkuje časa za objave. Ker pa je danes uradni dan začetka pričakovanja novega leta, prva adventna nedelja, sem se potrudila, in poskrbela za arhiviranje mojih odventnih venčkov tudi tukaj. Začela sem jih sestavljati že v začetku jeseni, ko sem še žela svoje polje sivke, stiskala iz njih eterična olja in hidrolat in se pri tem odločila, da bo ta aromatična rastlinica, ki me je čisto obnorela, vpeta tudi na mojih prazničnih projektih.  V barvi, obliki in s svojim vonjem. V venčke sem vpletla stebelca, mini šopke, butarice iz svoje prave sivke (lavandule angustifolije). Vrečke, ki tudi krasijo in dišijo mojo adventno dekoracijo, pa sem napolnila s svojim lavandinom. Kaj več o razliki med njima pa kdaj drugič.

Doživet in dišeč adventni čas želim vsem skupaj.

dsc08904ob dsc08914ob dsc08919ob dsc08925ob dsc08929ob dsc08930ob dsc08932b

Spodnje verzije sivkinega venčka pa že ni več…

dsc04958ob

7 comments on “Čas pričakovanja- prva svečka na edventnem venčku 2016 v barvi in z vonjem sivke

  1. moijustmoi
    november 27, 2016

    Kako čudoviti in domiselni venčki. Kako šele mora dišat pri vas 😉

  2. Metuljčica
    november 28, 2016

    Res si neverjetna, tako lepih in dišečih venčkov še sploh nisem videla. Tudi svečnike si čudovito okrasila.

  3. tina z. (treebug)
    november 28, 2016

    vau, tole je tako lepo in posebno, sivka v vseh oblikah, res – kako šele mora dišati …

  4. oldpunca
    november 29, 2016

    Tvoji venčki so čisto posebno lepi in iz izkušenj vem, da tudi zelo lepo dišeči. 🙂 Krasno in domiselno si ustvarjala.

  5. Vladka
    november 30, 2016

    Kako čudoviti dišeči venčki. Zelo lepo.

  6. Helena
    december 6, 2016

    Postala si prava mojstrica v sivki. Vsa dekoracija je enkratna in verjetno nadvse dišeča. Zelo, zelo pridna si bila!

  7. Danica
    december 21, 2016

    Prečudoviti venčki!!! Neverjetno dobro uporabiš luknjače in jim daš vrednost, ki si jo zaslužijo. Moj poklon!

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 27, 2016 by and tagged , , .
