ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Čisto posebni Martin

Sorodnik se je rodil na Sv. Martina. Pa mu niso dali ime, ki goduje na 11.11., ampak ime, ki goduje na današnji dan in tako ima razlog, da praznuje dvakrat. Mož mu je izrisal rodoslovno drevo, ki je plod njemu poznanih in mnogokrat preizkušenih rodoslovnih raziskovanj, jaz pa sem sem mu izdelala naslednjo voščilnico v rodoslovnem slogu.

dsc08738

5 x 11 x 11.11. jih šteje. Listne žilice in razpokani videz številk so rezultat delovanja pokajočega glosija. Po imenu ga namenoma nisem mazala, ker razpacka napis.

dsc08736 dsc08737

Pa še ena za zalogo, ko sem bila ravno v formi:

dsc08740 dsc08731

Ker z obljubljeno pomočjo pri reševanju težav, ki jih povzroča moj blog tistim, ki imate na svojih blogih povezavo na mojega, ni bilo nič, vas bom žal morala prositi, da me skenslate, dokler mi ne bo pomagal …še ne vem kdo… Jaz pa sem bila pred tem primorana, kaj objaviti, da mi blog ne zarusta.

Sedaj pa bom tudi jaz počasi pokazala kak novoletni izdelek.

8 comments on “Čisto posebni Martin

  1. Pingback: Test | ArtMBR

  2. MOJCA
    november 13, 2016

    O hvala bogu, še si živa in tudi ti nisiše “zarjavela”. Zaenkrat je vse v najlepšem redu in ni sledu o povečanih slikah. . List je krasen, da o ozadju sploh ne govorim.

  3. moijustmoi
    november 13, 2016

    Super družinsko drevo.

  4. Metuljčica
    november 14, 2016

    Joj kako si se potrudila, družinsko drevo je enkratno, ideja z številkami je super, pa seveda list in ozadje. Čudovito, kot vedno pri tebi. Super da spet lahko objavljaš in tudi pri meni ni sledu o povečanih slikah.

  5. Vladka
    november 14, 2016

    Krasno družinsko drevo in super je izpadlo. Tudi druga voščilnica je lepa jesenska.

  6. oldpunca
    november 15, 2016

    Pri meni (tok, tok, tok po lesu) tvoj blog ne povzroča nobenih težav. 😀 Je mi pa tole družinsko drevo neznansko všeč. Tudi list na embosiranem ozadju je prelep. Sem pa zelo vesela, da še migaš v papirčkasti smeri in se že veselim prazničnih voščilnic, ki nam jih boš pokazala.

  7. treebug
    november 15, 2016

    vau, prekrasno družinsko drevo in ta list … čudovito … upam, da vse urediš glede bloga.

  8. Helena
    december 6, 2016

    Prekrasni sta in v toplih barvah. Rodoslovno drevo je fantastično. Tudi druga mi je zelo všeč.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 13, 2016 by and tagged , , .
