ArtMBR

…od materiala do izdelka…

test2

Hvala vsem za sodelovanje pri testiranju, se opravičujem za težave. Več urno delo na tem žal ni obrodilo sadov. Poizkusila sem nešteto načinov, pa za enkrat še nisem našla pravega. Mi je moj pomočnik obljubil, da bo vzel zadevo v roke.  Ker sicer ne bom mogla pokazat izdelkov, ki jih je toliko, da že kar padajo iz škatl.

 

 

4 comments on “test2

  1. moijustmoi
    oktober 19, 2016

    Oj, to bi bilo res škoda. Upam, da najdeš rešitev. Sem pa zdaj komaj videla kaj ti naredi s fotko na mojem blogu.

  2. Cvetoči travnik
    oktober 19, 2016

    Sem prav razmišljala, kaj se dogaja. Žal ni bilo do sedaj nič.
    LP Andreja

  3. Metuljčica
    oktober 19, 2016

    Poznam tvoje fante in jih bom še jaz prosila da ti tole rešijo, saj so mojstri. Glede na to da sem ti sestrična imam privilegij da lahko kdaj pokukam v tvojo škatlo. Res bi bilo škoda da jih ne vidijo tudi druge.

  4. oldpunca
    oktober 20, 2016

    Držim pesti, da bodo fantje rešili tvoj blog. Sem namreč zelo radovedna, kaj vse pada iz škatle. 😀

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on oktober 19, 2016 by .
