ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Objava z napako

Nekaterim sem s prejšnjo objavo povzročila težave. Ker ne vem, kaj je bilo narobe, sem jo začasno umaknila v celoti. Se opravičujem. Saj sem rekla, da sem iz forme.

Ni druge kot, da poskusim, kaj se bo zgodilo z novo objavo in novo sliko. Izbrala sem eno staro, na kateri je zbirka mojih sivkinih voščilnic, izdelanih že kar nekaj časa nazaj.

Na napako me je opozorila Mojca, ki se ji zahvaljujem.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

3 comments on “Objava z napako

  1. MOJCA
    september 19, 2016

    No no, ta je pa huda….DALEČ od tega, da je skrajni čas, da spokaš iz bloga dol… to je samo znamenje, da se moraš ČIM VEČKRAT SPOKAT NA BLOG GOR!!!, ker si očitno res iz vaje:-)). Pogled na tvoje izdelke je več kot enkraten in slinjenje po ekranu in razpadajoča čeljust je več kot dobrodošla.
    Spet sem te dodala med moje naj bloge in vse štima….nisi več razbohotena čez cel blog….Hvala, ker si spet “vitka”!!! čao

  2. treebug
    september 19, 2016

    eh, ne more biti prav nobene napake pri objavi, vsaj pri takšnih prekrasnih voščilnicah ne – krasna je tale kolekcija in krasna je tudi prejšnja objava s samosvojo sliko. sivka ti je v krvi.

  3. moi
    september 21, 2016

    Tako kot pravi Mojca, več objav bo, lažje ti bo šlo 😉 Nič ne vem o kaki napaki 🙂
    So pa te tvoje lilike tako lepe.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on september 18, 2016 by .
