ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Zajčki in metuljčki na jajčki

Tele velikonočne voščilnice sem začela izdelovati, ko je zunaj padal še sneg, včeraj pa sem jih dokončala in tudi odpremila na pošti. Mislim, da je bilo vseh 31 letošnjih voščilnic danes že v nabiralnikih naslovnikov.

Želela sem izdelovati enostavne voščilnice, ampak jaz nikoli nimam meje. Uporabljene so tehnike: barvanje ozadja s pomočjo valjčka, okvir za zatikanje je izdelan s kotnim luknjačem, manjši okvir in izrezana jajčka sta embosirani s srajčko, ki sem jo predhodno pobarvala, zajčki in metuljčki pa so izdelani s servetno tehniko. Uporabljene so tudi 3d blazinice, kar pa se na slikah sicer ne vidi.  Lahko bi dodala še kakšno perlico, ampak je zmanjkalo časa. Enostavne tehnike a kar nekaj faz sem izdelala, pa če to pomnožim z njihovim številom……

Sedaj, ko sem izdelala skupaj okrog 40 voščilnic (od vsakega motiva namreč vedno enega obdržim) sem sicer zagnana, da bi jih naredila še nekaj, saj je namreč na seznamu še nekaj odprtih, ampak verjetno mi ne bo zneslo, ker je potrebno pred prazniki še kaj drugega postoriti.

DSC00536 DSC00592

DSC00805 DSC00806

10 comments on “Zajčki in metuljčki na jajčki

  1. Valerija
    marec 22, 2016

    Zelo so lepe. Barvna kombinacija pa je zame zmagovalna. Obožujem zeleno in rumeno!

  2. ciracara
    marec 22, 2016

    Toooliko voščilnic. Pa ti si čisto preveč pridna. Zelo so lepe in veliko dela je vloženega. Lp Zvonka

  3. moi65
    marec 23, 2016

    Kako so lušne, ti pa verjamem, da je bilo z njimi veliko dela.

  4. Helena
    marec 23, 2016

    Zelo pridna si bila in čestitam, da si jih toliko naredila. Prepričana sem, da so bili vsi, ki so jih dobili, nadvse navdušeni. Krasne in barvite.

  5. oldpunca
    marec 24, 2016

    Super pridna si bila. Voščilnice so zelo lepe. Težko si predstavljam, koliko dela si vložila v izdelavo. 🙂 Všeč mi je tvoje kombiniranje različnih tehnik. Supar izpade. Barvna kombinacija pa je itak zmagovalna. 😀

  6. Metuljčica
    marec 24, 2016

    O, bravo, pa hvala ti da sem lastnica tako čudovite voščilnice. Kako si bila pridna. Kdaj pa boš objavila to čudovito, ki si jo naredila Niku? Ta je šele krasotica.

  7. mimoza
    marec 25, 2016

    Krasne voščilnice so nastale in super barvna kombinacija!

  8. Lea ustvarja
    marec 26, 2016

    kako ljubke voščilnice si izdelala 🙂

  9. tina z.
    marec 29, 2016

    o, kako so lepe, vse po vrsti so neverjetne, prekrasna izdelava.

  10. Renata
    april 9, 2016

    Krasna kombinacija barv. Zelo lepe.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 22, 2016 by and tagged , , , .
