ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Velikonočno prebujanje pomladi

Ker bo vikend posvečen cvetju – izdelava butarice in še kaj, na hitro objavljam set voščilnic, ki bodo tudi romale na pošto, upam čim prej.

Na voščilnicah so prikazane štiri stopnje prebujanja pomladi in nastanek novega življenja, ki bo dosegel svoj vrhunec na največji krščanski praznik. Bojim se, da narava ne bo do takrat dosegla stopnje razcveta in množice novega življenja, kot prikazuje moja zadnja v setu voščilnic, ampak trenutni pogled v nebo daje upanje.

DSC00585 DSC00587

Uporabila sem izreze iz kompleta Lea Bilities – Youg birds. Z izdelavo sem se zaradi majhnosti posameznih figuric kar precej namučila, tako, da sem namero, da vsem pošljem takšno voščilnico, opustila in preklopila na nekaj bolj enostavnega, kar pa še ni zaključeno.  Drevo v ozadju je rezultat uporabe embossing srajčke, ki sem jo povaljčkala z distress ink barvo Moved lawn, cvetki pa so izdelani s pomočjo ene izmed robnih luknjačev, ki jih je bilo potrebno malo zaokrožiti. Kar nekaj zlaganja in lepljenja je bilo potrebnega. Naredila pa sem jih 16. Nimam še dovolj za vse, katerim po navadi pišem za veliko noč.

DSC00589

Veselo pričakovanje velike noči vam želim in ustvarjalne vneme pri ustvarjanju vsega kar zraven sodi, pa seveda čim več sonca.

DSC00534

9 comments on “Velikonočno prebujanje pomladi

  1. Valerija
    marec 18, 2016

    Kako lepo, obožujem kombinacijo rumene in svetlo zelene.

  2. ciracara
    marec 18, 2016

    Kako lepo si se ti potrudila. Drevo je sploh krasno. Lp Zvonka

  3. moi65
    marec 19, 2016

    Ja, boš morala pohitet, na vsaki voščilnici se je izvalil en pišček več 😉 (joke)
    Krasne so in verjamem, da je bilo z njimi veliko dela.

  4. MOJCA
    marec 20, 2016

    Sem vedela, da moram tvojo objavo kar parkrat prebrati in da ne smem hiteti z objavo…šele zdaj sem videla tole “rojevanje” tvojih piščet. Uh, še dobro, da nima tale tvoja familija 12 otrok…to bi bilo dela. Lepo si vse skupaj zastavila in še lepše izvedla. Ni kaj, vsaka tvoja objava je narejena z dušo .

  5. oldpunca
    marec 20, 2016

    Tvoja piščeta se pa hitro valijo iz jajčk. 🙂 Voščilnice so čudovite in vidim, da si se res pošteno namučila s sestavljanjem. Ampak se je splačalo. 😀

  6. Vladka
    marec 21, 2016

    Pomladno in sveže. Všeč mi je.

  7. Helena
    marec 23, 2016

    Jej, kako so simpatične in na vsaki je več življenja. Super in zelo lepo.

  8. tina z.
    marec 29, 2016

    krasne scene in taka lepa postopnost prebujenja pomladi …

  9. Renata
    april 9, 2016

    Zelo lepe, pomladne. Dela ti ni manjkalo.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 18, 2016 by and tagged , .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

