ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Harmonika voščilnice velika noč

Končno sem se opogumila in izdelala Rectangle accordion voščilnico s pripomočki Elizabeth craft, nad katerimi sem se navdušila lansko leto.  Uporabila sem osnovo izrezo 972 in ujemajoči okvir 977- Katie Frame Edges. Povezovanje okvirov je mala malica, lahko jih povežeš po mili volji, z  okvirjem je absolutno preveč dela, pa vendar pride lepo.

DSC00574

Poigravala sem se še s servetno tehniko, embossing srajčkami, izrezami za jačko, črke.. V ospredju pa so vidne tudi izpihane jajčke, obdelane s pokajočim lakom in servetno tehniko. Teh pokažem še več v eni od naslednjih objav, saj sem si dala kar veliko dela z njimi.

DSC00575

Pa še ena harmonika v bolj živahnih barvah. Ja, sonce tudi jaz pogrešam.

DSC00579

Takole pa izgledata zloženi. Še jih bom delala.

DSC00583

9 comments on “Harmonika voščilnice velika noč

  1. Valerija
    marec 13, 2016

    To je prekrasno, čeprav mi pa ni čisto jasno, kako si spravila skupaj to umetnino. Tudi “razpokana” jajčka so krasna.

  2. oldpunca
    marec 13, 2016

    Super zgledata harmonikasti voščilnici. Jaz se takšnega projekta verjetno ne bi upalal lotiti. Sem preveč površna. 🙂 Tvoja spihana jajčka so me pa zelo navdušila. Čudovita so!

  3. moi65
    marec 14, 2016

    Verjamem, da je z njima veliko dela. So tudi meni všeč, samo moraš imeti šablono. Krasni si naredila, tako sončni, ki kar kličeta pomlad.
    Jajčka z razpokami sem opazila, neverjetno kako ti razpoke uspejo. BRAVO!

  4. Metuljčica
    marec 15, 2016

    O, super, čudovita harmonika, ki kliče po pomladi. Super da imaš že toliko pripravljenega za veliko noč. Kar gledam in gledam in se ne morem nagledati, prelepa voščilnica.

  5. Helena
    marec 15, 2016

    Ni mi čisto jasno, kako si do teh zloženk prišla, ampak zgledata fantastično. Res si si dala dela – tudi z jajčki. Krasno je vse skupaj.

  6. Lea ustvarja
    marec 15, 2016

    Super si sestavile in okrasila tele zloženke zelo mi je všeč 🙂

  7. MOJCA
    marec 15, 2016

    V krekiranju si res pravi mojster. Voščilnica pa…vesoljska, zakomplicirana, fantastično lepa, krasno sestavljena….

  8. tina z.
    marec 29, 2016

    prav neverjetna je, prava umetnina res.

  9. Pingback: Razpokani svečnik v barvi sivke | ArtMBR

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 13, 2016 by .
