ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Dan žena

Najprej hvala Metuljčici in Oldpunci za prejeto pozornost zame v obliki voščilnic in znamk. Bila sem jih zelo vesela.

DSC00542

Metuljčica je za osmi marec obdarovala s čudovitimi voščilnicami, ki si jih je vredno ogledati tule. Oldpunca pa je izdelala čudovite košarice po moji predlogi.

Praznično okrašeno mizo pa zaokrožuje šopek od mojega dragega.

DSC00545

Danes so me malo pocrkljali. Mi je pasalo, ja.

8 comments on “Dan žena

  1. moi65
    marec 8, 2016

    Lepo, da so te pocrkljali: Lušne voščilnice si prejela, pa še znamke. Jaz sem svoje že poslala po “pošti” Metuljčica 😉

  2. Valerija
    marec 8, 2016

    Včasih nam res najmanjša pozornost lahko zelo polepša dan.

  3. oldpunca
    marec 9, 2016

    Moj dragi je imel nalogo poštnega uslužbenca motivirati, da na kuverto zalepi eno lepo znamko namesto nalepke iz tiskalnika. Upam, da mu je uspelo. 🙂 Vidim, da se moja voščilnica dobro počuti v družbi Darjine lepotičke in čudovitih zvončkov. 😀

  4. Metuljčica
    marec 9, 2016

    Le kako je oldpunca vedela da ti je ljuba rdeče bela kombinacija in je izdelala prekrasno pozornost zate. Tudi sama vidim, da ima moja voščilnica dobro družbo, zvončki so pa itak prelepi. Sem pa pozabila dodati znamke, pa še en zajeten kupček moinih. Sorry, dobiš naknadno.

  5. Vladka
    marec 9, 2016

    Lep pogled na vašo mizo 🙂

  6. MOJCA
    marec 10, 2016

    Jaz imam do tebe še dolg…saj bo…košarici lepo potrpežljivo čakata na pravi dan…
    Namizna “dekoracija” pa res krasna…taka…za dušo. čao

  7. Lea ustvarja
    marec 15, 2016

    Se strinjam lepo okrašena miza 🙂 in ja tudi moje košarice še čakajo da jih pokažem 🙂

  8. tina z.
    marec 29, 2016

    o, lepe pozornosti.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 8, 2016 by .
