ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Velikonočna obešanka 2016

Malo snega, malo sonca, najbolj nestrpne cvetice so se že razcvetele. Ne glede na vreme, pa se Velika noč hitro približuje. Temu primerno je tudi moje ustvarjanje. Za začetek sem izdelala obešanko z jački. Uporabila sem kovinsko šablono za jajčke, jih pobarvala s pokajočo tehniko (akrilna barva, pokajoči lak, akrilna barva), okrasila s servetno tehniko, vse skupaj prelakirala, dodala črke, izrezane s šablono. Črke in metuljčki, ki so nalepljeni s 3d blazinicami so tudi servetna tehnika. Ker so se jajčke zaradi tehnike precej krivile, sem jih zadaj ojačala še z eno izrezano jajčko iz tršega papirja.

DSC00517  DSC00519 DSC00520DSC00521

Še trakec potegnem skozi in obesim.

DSC00525

DSC00529

11 comments on “Velikonočna obešanka 2016

  1. MOJCA
    marec 6, 2016

    Pri tebi bo spet lepo bingljajo za praznike…krekir na jajčkih je tako lepo uspel , motivi krasni….samo še šunka, prava jajca in potica pa bo pravo vzdušje. čao

  2. oldpunca
    marec 7, 2016

    U, tole mi je pa zelo všeč. 🙂 Lepo imaš okrašeno stanovanje.

  3. Vladka
    marec 8, 2016

    Taka obešanka pa zahteva nekaj dela. Lepa je.

  4. Metuljčica
    marec 8, 2016

    Vedno ti tako lepo uspejo razpoke, pa tudi servetkanje je natančno. Prelepa obešanka.

  5. Valerija
    marec 8, 2016

    Uau, to je prekrasno! Zelo lepa dekoracija za prihajajoče praznike. Jaz sem pa ravno danes naredila košarico po modelu, ki si mi ga poslala.
    Lp

  6. moi65
    marec 8, 2016

    Zadnjič sem se tako trudila oddati komentar, pa nikakor.
    Krasno dekoracijo si naredila, super so ti uspele razpoke in izbrala si krasne motive.

  7. tina z.
    marec 8, 2016

    kakšna prelepa obešanka, takšne lepe razpoke dajo res krasen patinast učinek.

  8. Renata
    marec 8, 2016

    To pa je dela, a trud je na koncu poplačan. Zelo lepo.

  9. Helena
    marec 14, 2016

    Všeč mi je tvoj pozdrav velikonočnim praznikom. Krasna obešanka in razpoke so ti lepo uspele.

  10. Lea ustvarja
    marec 15, 2016

    Sami čudoviti izdelki izpod tvojih rok 🙂 všeč mi je tehnika ki si jo izbrala 🙂

  11. Renata
    april 9, 2016

    Čudovita obešanka. Razpoke so idealne.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 6, 2016 by and tagged , , .
