ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Punčke

So rekli pri Craftalnici, da se je za “Srečo”treba potruditi. In ker izzivajo s punčkami, sem se tudi jaz potrudila in se pridružujem. Sem ja včasih tako rada barvala poštampljane punčke. Zadnje čase sem bolj komot, pa mi izreze bolj ležijo pri papirčkanju. Fajn, da ste se spomnile na to temo.

Punčka Sarika je bila moja prva štampiljka, ki sem si jo kupila, ko sem v Celju odkrila prvo scrapbook trgovino v SLO – Memories. Voščilnico sem naredila pač z materialom, ki sem ga takrat imela na voljo – bore malo. Spomnim se, da sem naivno mislila, da niti bloka ne potrebujem, da bom kar ne vem kam pritrdila prozorno štampiljko. Takrat se mi je zdel ves material tako drag. In če danes pogledam po svojih pripomočkih, no saj veste kaj mislim.

Kasneje so me navduševale še Tilda, pa Marci, pa Gorjuška, pa punčke Sugar Nellie, pa še katera. Nekaj jih je še nedotaknjenih. V moji zbirki štampiljk vsekakor zelo veliko.

Naj na tem mestu povšečkam vse lepe in luštne in bahave in Rozike in vseh ostalih barvah, ki ste že na Craftalnici.

Jaz pa sem nareidla takole: najprej sem skupaj poslikala vse voščilnice s punčkami, ki so mi prišle pod roko pri današnjem pospravljanju. Sarike so stare že 15 let.

DSC00489

Tale pa upam, da bo ustrezala pogojem izziva, čeprav ni narejena ravno včeraj, objavila pa je prav gotovo še nisem, tako kot tudi vseh ostalih verjetno ne.

Punčke in rožice pač gredo skupaj.

DSC00488

12 comments on “Punčke

  1. MOJCA
    februar 20, 2016

    Joj kako je lušna in tale okvir z rožicami prav paše in izgleda kot slikica. Pa punčkasto gasilska..waw, lep venček punčk si nafotkala. čao

  2. Tanja E.
    februar 20, 2016

    Ooo, kako je lepa, že motiv sam, kar ponese te v svet navznoter, že zato mi je zeloo všeč. Krasno si jo pobarvala in umestila na voščilnico. Pa kako lepa gasilska!! Hvala, ker deliš z nami v Craftalnici, LP:)

  3. tina z.
    februar 21, 2016

    joj, tole so pa moja ustvarjalna nebesa, toliko lepote na kupu … take lepe in izbrane štampiljke (takole si pa zaželim vreče denarja, ker bi imela prav vse …) in tako lepo pobarvane, pa postavitve so mi tudi všeč. in paper piecing …
    še enkrat hvala za multi-uporabno košarico in me veseli, da ti je bil moj majceni paketek všeč.

  4. oldpunca
    februar 21, 2016

    Ijoj, kako je tvoja pupika romantična. 🙂 V zelo lep okvir si jo postavila. Gasilska pa je svetovna. Same lepotičke na kupu. Kaj vse najdemo, ko pospravljamo. 😀

  5. Andreja L.
    februar 21, 2016

    joj koliko punčk na kupu in prav vse so zelo lepe :-)) Tudi zadnja.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

  6. moi
    februar 21, 2016

    Ta okvir iz rožic ji tako pristoji, tako nežno deluje.
    Lušen šopek punčk.

  7. AndrejaM
    februar 22, 2016

    Seveda ti gre papirčanje odlično, v tako izbrani družbi punčk je najbrž vedno pestro!

  8. Metuljčica
    februar 22, 2016

    Prelepo je bilo pogledati tvoj čudovit izbor punčk. Več kot zadostila si izzivu na Craftalnici.

  9. lili70
    februar 23, 2016

    Koliko lepotičk <3. Hmmm, si me pa z njimi ponesla nazaj k začetkom. V moji škatli je še danes veliko nepobarvanih odtisov. pa koliko materjala se je z leti nabralo, kaj ko bi kupile vse kar nam je všeč??
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

  10. Helena
    februar 29, 2016

    Uh, Sarike so bile tudi moje prve štampiljke. Lepo je videti tvoje punčke vse na kupu. Krasne so in tudi ta, ki je izpostavljena, je čudovita. Okvir iz rožic lepo paše zraven.

  11. Tina
    marec 8, 2016

    Čudovite so vse po vrsti.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

  12. ArtMBR
    marec 9, 2016

    JUHU, izžrebana sem bila in si prislužila nagrado na izzivu.

    http://craft-alnica.blogspot.si/

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on februar 20, 2016 by and tagged , , .
