ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Scrapbook album za zaljubljene

V tretje gre rado, zato ob iztekajočem dnevu zaljubljenih, ki sem ga jaz preživela po moji meri, pokažem enega izmed mojih nedokončanih projektov na to temo. Pred dvema letoma sem začela, lani nadaljevala, tudi letos ga nisem uspela dokončati.

Gre za dva albuma, ki sem ju delala hkrati, pri tem je eden bolj dokončan in ga čaka samo še vezava z napravo Bind it all. Praksa je pri meni pokazala, da album zvežem šele, ko je čisto dokončan.

DSC00481

Tukaj je nekaj notranjih strani, pri izdelavi katerih sem samo menjavala papirje z vzorcem in uporabljala različne izreze, luknjače.

DSC00482 DSC00484 DSC00485 DSC00486

Razne drobne dodatke in okraske  dodam, ko že izberem fotografijo in ta del izdelave albuma je res uživancija. Kar nekaj takih albumov sem že izdelala, ki pa sem jih poslikala tik preden sem jih oddala, torej s fotografijami, kar pa ne objavljam. Zato sem se tudi odločila, da tale dva pokažem v njuni nedokončani fazi.

8 comments on “Scrapbook album za zaljubljene

  1. moi
    februar 14, 2016

    Krasno se igraš s papirji in izrezi. Si kar predstavljam kako lepo bosta zgledala v celoti.

  2. tina z.
    februar 14, 2016

    tako rada pogledam takšne albume – vse te kreacije, variacije, prava paša za oči …

  3. Vladka
    februar 15, 2016

    Lep je. Naj se ti zahvalim tudi za nagradico, v petek sem jo prejela. Zdaj samo še potrebujem čas, da košarico sestavim 🙂

  4. oldpunca
    februar 15, 2016

    Tako lepo izdelan album je pravo veselje vzeti v roke in gledati spomine. 🙂 Super zgledajo vsi ti pisani papirčki.

  5. MOJCA
    februar 16, 2016

    Bravo za tole…čudovita albuma . Vidi se, da si res uživala ob tem papirčkanju. čao

  6. Helena
    februar 17, 2016

    Že sedaj je nekaj posebnega in potem, ko bodo še fotografije, bo fantastičen. Lepo si se poigrala z različnimi vzorci in barvami. Ampak tako, da vse lepo paše skupaj.

  7. Lea ustvarja
    februar 18, 2016

    krasna albumčka si ustvarila, ter lepo skombinirala papirčke 🙂

  8. Renata
    februar 20, 2016

    Še dobro, da sem zašla na to stran bloga. Dala si mi idejo, da namesto spirale, uporabim obročke. Zakaj pravzaprav gre, kupila sem album, ki sem ga obdelala z papirji , čaka še na slike in mi je sedaj osnovno spiralo premajno, saj že zdaj album zgleda napol odprt. Polepšala si mi dan, hvala ker si.:)

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on februar 14, 2016 by .
