ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Malo Valentinovega vzdušja

Cela družina raztreščena po Sloveniji, zakaj bi pa jaz morala likati? Raje sem malo pobrskala po škatlah in okrancljala po hiši. V glavnem zaradi sebe, saj drugih se niti ne dotakne tako zelo, čeprav so radi pocrkljani.

Srčki iz letcta, lesa, stekla in kovine, ki so se v kar precej letih nabrali in jih vsake toliko časa pobožam in ki dokazujejo, da tudi jaz kdaj pa kdaj kaj dobim.

DSC00477

Rada imam tematske lončke in kozarce. Ker pa jih radi uporabljajo tudi moji trije domači srčki, jih je ostalo bolj malo.

Na spodnji polički pa je nekaj vskdanjih praktičnih pripomočkov, ki sem jih letos izbrala pač v barvi ljubezni. Robčki, papirnate brisače in sreveti, čaj, gel za kopanje, Rikola, ki jo moj dragi obožuje skozi celo leto. Dobila sem celo pilico za nohte za moške – končno bom nehala iskati svojo po celem stanovanju, Merci z marcipanom je zame, drobne sladkarije pa sem naložila v košarice iz prejšnje objave.

DSC00480

Rada pa pobrskam tudi po arhivu fotografij, ki mi pomagajo obujati lepe spomine . Takole je bila pogrnjena miza 2014,

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

(PRINAŠALEC ROŽ v našo hišo je moj dragi).

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

in taklole 2013.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

V 2015 sem izgleda srčni praznik preskočila, za leta pred 2013 pa bi že morala priklopiti prenosni disk, kjer imam starejše albume. Na prikazanih slikah pa razen nekaj izjem ni papirnetega lastno izdelanega dekorativnega materiala. To pa prikažem morda še letos v kaki drugi objavi, ali pa drugo leto ob tem času.

Sedaj pa grem likat.

8 comments on “Malo Valentinovega vzdušja

  1. MOJCA
    februar 14, 2016

    Ojej, se pa res potrudiš tudi na ta “praznik”. Lectova srca in pa boksarce pa zmagajo. Lep današnji dan ti želim. čao

  2. Lea ustvarja
    februar 14, 2016

    Čudovita objava 🙂 lepo si presenetila svoje drage ter jim zagotovo polepšala dan 🙂

  3. Valerija
    februar 14, 2016

    o, ti se pa res potrudiš in vedno tako lepo okrasiš in pripraviš mizo. Bravo, vsa čast!

  4. moi
    februar 14, 2016

    Res lepo okrasiš vsako leto in tudi letos je tako. Vidim pa, da imaš ta čoln, ki je tudi meni tako všeč in sem ga že iskala 😉
    Lepo valentinovo in gregorjevo 😉

  5. Suzi
    februar 14, 2016

    Ja kar pestro je pri vas za Valentinovo, upam, da pocrkljajo tudi tebe!

  6. Metuljčica
    februar 14, 2016

    Super da si pokazala tvoje čudovite izdelke, ki sem jih občudovala vsako leto. Res si pozorna in vse je čudovito.

  7. tina z.
    februar 15, 2016

    res se tako lepo potrudiš, z vsemi temi detajli, vau …

  8. oldpunca
    februar 15, 2016

    Lepo si okrancljala stanovanje. Likanje tudi meni ne diši… 😀

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on februar 13, 2016 by and tagged , , .
