ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Voščilnice za rojstni dan – tris spomladanskih

Ena izmed dobri stvari pri izdelovanju čestitk je ta, da imaš kaj le teh ustvarjenih na zalogi. To se je meni potrdilo danes, ko se mi je iztekel rok, da oddam na pošto voščilo filatelistični prijateljici za okrogli rojstni dan, jaz pa kljub dobri nameri, da naredim zanjo nekaj prav posebnega (imela sem celo že idejo in osnutek, vendar je kot vedno prišlo nekaj vmes), tega nisem uspela.

In resnično sem si oddahnila, ko sem na zalogi našla tele tri voščilnice, ki sem jih izdelala že leta 2012. In tako lepo so se medtem omedile, da res lahko eno od njih pošljem. Še prej pa jih lepo takole pokažem še vam.

Ja, rožice so spet zelo aktualne, včeraj smo nabirali teloh. Pri cvetočem regratu na travniku pa mi ni jasno, od kdaj cvet.

Mislim, da mi je štampiljke za odtise posodila Metuljčica, ali jih imam sama doma, to se niti ne spomnim. Podlaga je izdelana s pomočjo embossing srajčke in MS luknjača – za okrog in okrog. Dokaj enostavna izdelava, le barvanje vzame malo več časa.

DSC00383

DSC00382  DSC00381

DSC00380

Na pošto sem odnesla zeleno, dodala pa sem še dve osebni znamki, za katere upam, da jih prijateljica še nima. Pa upam, da bo dobila jutri, ko praznuje.

9 comments on “Voščilnice za rojstni dan – tris spomladanskih

  1. Valerija
    januar 25, 2016

    Zelo, zelo so lepe. Všeč mi je usklajenost ozadja in motiva. Krasno barvaš!

  2. tina z.
    januar 25, 2016

    krasne kombinacije pri teh voščilnicah, ta bordura je res nekaj posebnega.

  3. oldpunca
    januar 25, 2016

    Tole pa spada v kategorijo “čez 7 let vse prav pride”. 🙂 Voščilnice so zelo lepe. Tvoje barvanje pa fantastično.

  4. moi65
    januar 25, 2016

    Krasno si jih pobarvala in sestavila. Super za pozabljen zaklad 😉

  5. MOJCA
    januar 26, 2016

    Kar mal pospravi po tvojih kosnih, boš še marsikaj odkrila in kot pravi Sonja…čez 7 let vse prav pride, jaz pa dodajam samo še to…res pride prav, ampak stvari se pa kopičijo.
    Še dobro, da si odkrila te lepotice….lepe so pa tako, kot bi jih naredila sedaj, pa čeprav si samo prah pobrisala z njih. čao

  6. Vladka
    januar 26, 2016

    Kako prisrčne in ljubke so. vsaka posebej ima svojo alo zgodbo. Zelo lepe.

  7. Helena
    januar 27, 2016

    Škoda bi bilo, če bi kje obležale ali šle na pot, preden si nam jih pokazala. Simpatični motivi, lepo ozadje in nežna čipkasta obroba – recept za eleganco.

  8. Lea ustvarja
    februar 12, 2016

    Krasno si jih sestavila in okrasila motivi so mi zelo ljubki 🙂

  9. Tanja E.
    februar 13, 2016

    Joj, kako so ljubke, krasno sestavljene in narejene, zelo lepo, LP:)

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on januar 25, 2016 by .
