ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Znamkaste pošte presenečenja-drugič

Tako kot lani, so mi tudi letos december polepšale tri pošiljke s pridihom znamk, ki so tudi moja obsedenost. Temu hobiju posvetim malo več časa po novem letu, ne morem pa, da nebi svojega veselja delila tudi z drugimi in se pošiljateljicam pošte presenečenja zahvalila s posebno objavo.

8. decembra je v moj nabiralnik pripotovala prva letošnja božično novoletna voščilnica. Tista, ki sem jo že občudovala na spletu in sem si jo tudi želela. Na kuverti ni bila prilepljena znamka, ker gre žal na pošti bolj hitro, če pošto spustijo kar preko mašine. Se je pa pošiljateljica dobro znašla in se mi odkupila s tem, da je voščinici priložila naslednji set znamk z zelo primerno tematiko.

DSC09932

V soboto, 19. decembra me je navsezgodaj iz postelje vrgel poštar, pa vam povem, sem mu takoj odpustila, ko sem odprla domiselno zavit paket, ki mi ga je poslala filatelistična prijateljica, ki sem jo neupravičeno letos malo zanemarila, ampak upam, da bom lahko popravila svojo napako, kot sem že navedla, po novem letu.

DSC09927

Vsebino paketa razložim malo kasneje.

No in ker gre v tretje rado, me je včeraj v poštnem nabiralniku pričakalo še eno presenečenje na temo znamk.

DSC09929 DSC09871

Eno je treba še posebej poudariti, ker je praznična:

DSC09939

In takole so se pošiljateljice presenečenj podpisale:

DSC09896

Metuljčica, Meduška in Oldpunca.

Meduška mi je spomladi pomagala zbrati znamke, ki jih je ilustrirala znana ilustratorka Jelka Reichman, o kateri tukaj ne bom zgubljala besed, ker bi zasenčila namen moje tokratne objave, moram pa dodati, da  nosi njena prečudovita voščilnica zadaj njen podpis in da mi je njen original podpis, ki bo obogatel stran v albumu, kjer imam znamke, o katerih govorim, na zelo domiselen način  priskrbela Meduška, ki je bila z Jelko na kavi.

Naj objavo zaključim z enim velikim in iz srca HVALA vsem trem.

 

 

2 comments on “Znamkaste pošte presenečenja-drugič

  1. oldpunca
    december 25, 2015

    … in že nadaljujem z zbiranjem znamk za naslednji paketek. 😀 Tista ameriška pa je čisto sveža in je iz Kalifornije. Veliko dela te čaka, da boš uredila vse znamke, ki si jih prejela. Uživaj pri tem opravilu!

  2. moi65
    januar 1, 2016

    O, kako lepa presenečenja. Tudi meni je škoda zavreči lepe znamke in zdaj vem …

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 23, 2015 by and tagged , .
