ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Tamlada-Vabilo na božično zabavo

Moja tamlada dva se tako kot lani, z veseljem pridružujeta veselodecembrskemu izzivu, ker pa nimata svojega bloga, jaz pa ne Facebooka, njun prispevek objavljam na svojem blogu in lepim na Metuljčicino objavo njun izdelek.

Moj sin ima verjetno res nekaj po meni, prav gotovo ima pa v svoji krvi več umetniških telesc, kot jaz in je svojo čudovito zamisel o vabilu glasbenih prijateljev na zaključno božično novoletno zabavo udejanjil na scrapbookovski način. Tako je spravil v pogon nekaj mojih ustvarjalnih pripomočkov. Od ideje, izbire motivov, ki se skladajo s prostorom dogodka, do izvedbe je vse njegovo delo, jaz sem sodelovala le toliko, da sem mu obnovila znanje o tem, kako se pripomočki uporabljajo, očistijo in pospravijo po njihovi uporabi. Ker pa je moral izdelatikar 46 vabil ni šlo drugače, kot da mu je pri izdelavi pomagala njegova draga.

Lepo ju je bilo gledati za ustvarjalno mizo, predvsem pa sem bila navdušena nad njuno natančnostjo.

Kolaž slik, ki prikazujejo tudi postopek izdelave, je izdelal sin.

collage DSC09595

Kako zadeva izgleda in deluje, pa si oglejte v njegovem videu.

DSC09944

5 comments on “Tamlada-Vabilo na božično zabavo

  1. Renata
    december 24, 2015

    Krasna ideja in zelo lično izdelano!

  2. MOJCA
    december 24, 2015

    Ni kaj, mali je nadarjen….čist po mami. Tole vabilo pa res natančno in izvirno izdelano. Vse čestitke. čao

  3. oldpunca
    december 25, 2015

    Zelo lepo in zelo lično. 🙂 Saj pravijo, da jabolko ne pade daleč od drevesa! 😀

  4. Helena
    december 27, 2015

    Vauuu, kakšni umetniki so pri vaši hiši! Zelo, zelo lepo.

  5. Lea ustvarja
    december 28, 2015

    Res je nadarjen je čist po mami. Zelo lepo

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 23, 2015 by .
