ArtMBR

…od materiala do izdelka…

AnČipka: čipkasti jelenček s sanmi

Obljuba dela dolg in tukaj objavljam izdelek AnČipke za Veselodecemberski izziv pri nama z Metuljčico, ki mi ga je avtorica poslala po elektronski pošti.

Beseda teče o idrijski čipki, ki jo je izdelala pravzaprav po mojem naročilu. Ker pa je to baje le osnutek, jaz sem si namreč želela bakrenega, sem tega komaj “sfehtala”, da je sedaj pri meni na varnem v okvirju, je pa podlaga bakrena.

DSC09832 DSC09837 DSC09838

Danes prižigamo četrto svečko na adventnem venčku, zato vsem želim veselo praznovanje.

3 comments on “AnČipka: čipkasti jelenček s sanmi

  1. MOJCA
    december 20, 2015

    Saj pravim, ženska obvlada…(jeee, pri meni je brca v rit zalegla in že veselo vrtim klekle).
    Še dobro, da si nisi zaželela krvav zelenega jelenčka….v bakreni barvi obstaja samo tanka nitka kot dodatek (beli, črni,..), sama bakrena nitka pa mislim da ne….saj kolikor sem sama spraševala po trgovinah, tako da krvav zeleno bi prej dobila kot željeno. Lep teden želim tudi tebi. čao

  2. Metuljčica
    december 21, 2015

    čudovit jelenček in sani, na tvoji izbrani podlagi je tole prava fantazija.

  3. Lea ustvarja
    december 22, 2015

    Se strinjam res obvladaš, ker sem zamudila tvoje objave sem te sedaj zasula z komentarji 🙂 Želim ti čarobne praznike

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 20, 2015 by and tagged , .
