ArtMBR

…od materiala do izdelka…

PLES SNEŽINK

Moj letošnji veseli december je kar precej v znamenju baleta. Čeprav rada plešem, pa baleta ne obvladam, (malo več imam izkušenj s folkloro), a mi je zelo všeč (takoj za opero). Že sem objavila, da mi je Miklavž prinesel vstopnico za Hrestača, katerega ogled me še čaka, z možem pa sva si že ogledala baletno predstavo Karmen v stilu temperamentnega flamenka.

Danes pa so balet zaplesale še moje snežinke, ki so si, namesto odrskih desk, izbrale kar moje voščilnice.

DSC09053 DSC09744 DSC09753

Takole se po prstkih afnajo pod novo božično zvezdo v cimetovi barvi, ki je letos precej pozno prišla v družbo moje božično novoletne dekoracije.

DSC09770

Plešejo pa na naslednjo glasbo.

Tudi tele tri, ki so del moje steklene dekoracije.

DSC09747

Od veselja pa bi zaplesala tudi jaz, ko vidim, kako lepo se odzivate na najin izziv. Naj se na tem mestu zahvalim prav vsem, jutri pa skočim še k vsaki na obisk. Pridružila se nam je tudi AnČipka, ki mi je fotke svojih kreacij poslala po emailu. Jutri naredim potrebno, da jo prilepim na izziv.

5 comments on “PLES SNEŽINK

  1. oldpunca
    december 14, 2015

    S temi prekrasnimi baletkami si me zadela naravnost v srce. 😀 Kako domiselno si jim naredila baletne oblekice! 🙂 Voščilnice so, preprosto povedano, čudovite.

  2. MOJCA
    december 15, 2015

    Tudi sama sem globoko zajela sapo, ko sem videla te snežne balerine….domiselno in tako lepo. Saj velikokrat vidim, krasne izvedbe voščilnic, da res iz srca naredim WAW, kaj takega še nisem videla, ampak ta balerina….tole je pa res nadgradnja vsega, pri čemer sem vzdihovala. Pa steklene …..ohhhhhh….Domiselno, enostavno, ampak zadene , ma kaj zadene, pribije te ob stol. Vsa čast za idejo in izvedbo….nora eleganca….(bom nekaj pridevnikov še za druge pustila). čao

  3. Metuljčica
    december 15, 2015

    Hvala Mojca, še dobro da sem predhodno poklepetala s sestrično in jo pohvalila, drugače bi resnično zmanjkalo pridevnikov. Tudi mene je njena objava čisto prevzela in me ravno tako zadela naravnost v srce, kot je zapisala Sonja. Sigruno so nama spomini odplavali k letošnjemu baletu Labodje jezero………..

  4. Helena
    december 15, 2015

    Dekleta pred mano so napisale že tako lepe stvari, da sama težko kaj dodam 🙂 Baletke so tako nekaj posebnega, kar še nisem videla. Elegantne, romantične, krhke … Čudovite voščilnice. In one, steklene, so krasen okras.

  5. Lea ustvarja
    december 22, 2015

    Wow moram reči, da so pomoje te voščilnice baletke ene izmed najlepših kaj sem jih letos videla. take bi se pa res razveselila 🙂 Lp Lea

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 14, 2015 by .
