ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Jelenčki v gozdu

DSC09109

Ni naključje, da sem za letošnje voščilnie izbrala temo jelenčkov. Celo poletje in jesen sem namreč v moji neposredni bližini občudovala in hranila mnogoštevilno družino jelenov. Takole mi je enkrat uspelo ujeti v objektiv enega in edinega jelena (jaz mu pravim “šef”-a ni čeden in eleganten?)  z eno izmed njegovih košut in progastim mladičkom, ki ravno sesa. Temlem res ni nič hudega.

DSC08228

Malo slabše pa se bo predvsem pozimi godilo tistim v gozdu, polnem snega in mraza in v pomanjkanju hrane.

DSC08932

Voščilnice, ki sem jih poimenovala Jelenčki v gozdu, so bile moje prve letošnje božično novoletne, imajo pa posebno zgodbo. Zelo sem se namučila z izrezovanjem tako jelenje družine, kot s čipkami spodaj. Oboje so namreč izdelane z dolgimi sizzixovimi izrezami, ki se nerade lepo izrežejo. In ker sem morala za vsako voščilnico izrezati eno belo in eno rjavo izrezo, je bilo to zame “Too much”, sploh za tako veliko število voščilnic. Enostavno sem nabavila Cottage cuts izrezo jelenje družine, ki mi je resnično olajšala delo.

DSC09099

Da pa ni bilo preveč enostavno, sem si ustvarjanje zakomplicirala z dodatkom dveh kraguljčkov, ki pa bi jima na prvi pogled pripadala kakšna mašnica. Ampak nimam tako majhne.Tudi mini snežinka ne vem če ravno paše.  Izrezo Srečno sem pri  svoji “serijski proizvodnji” opustila. Tudi smrečice ne pašejo vse povsod, tukaj je zmagala Marianne design. So pa še dodatno embzirane z mapico, posnežene in pobleščane.

DSC09107

Danes preštevam voščilnice in ugotavljam, ali jih bo dovolj za moj dolg seznam. Naredila sem tudi osnutek za notranjost, pri tem pa dobila še eno idejo za voščilnico. Dela imam še dovolj, preden bodo oddane na pošto. Vmes pa še katero pokažem in dodam še kakšno ključno besedo za izziv, ki se bo kmalu odprl.

4 comments on “Jelenčki v gozdu

  1. oldpunca
    november 30, 2015

    Krasna jelenja družinica v tvojih izbranih barvah. Mislim, da si se pravilno odločila, da si nabavila drugo šablonico. Ozadje mi je fantastično. 🙂

  2. tina z.
    november 30, 2015

    tole je prekrasno, barve, postavitev, vse … in sem si kar oddahnila, da nisem edina, ker imam tudi probleme s temi dolgimi sizzix šablonami …

  3. Lea ustvarja
    december 1, 2015

    Waw koliko jih je na kupčku, vse pohvale čudovite so 🙂

  4. Helena
    december 2, 2015

    Jelenja družinica v živo in one na tvojih voščilnicah so čudovite. Dela pa ti res ne zmanjka in si ga znaš narediti. Verjamem, da delaš z veseljem in je potem ustvarjanje neke vrste sprostitev.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 28, 2015 by .
