ArtMBR

…od materiala do izdelka…

SREČNO 2016

Včerajšnji prvi sneg mi je dal polet za dokončanje letošnje obešanke. Kratko in jedrnato Srečno 2016. Kaj bi si pravzaprav lahko želeli več v prihajajočem letu, ki že trka na vrata.

DSC09452 DSC09500

Tale obešanka je sicer bila dokončana danes, osnutek pa je bil v posebni škatli že kar nekaj časa, ko sem imela namen letošnjim barvam dodati tudi tradicionalno barvo-zlato. Kasneje sem jo opustila, ker nimam ustrezne blazinice za odtise ali senčenje. Preiskušala sem tudi različne bakrene in zlate papirje. Najbolje se je odrezal bakreni papir v polah iz Levčka.

Sedaj samo še operem zaveso in obešanka bo dobila mesto na običajnem mestu.

DSC09501

Kraguljčki in zvončki na tisoč in en način, cingljajo letos pri nas. Tukaj so papirnati, izdelani s Sizzixovo  bigz in magnetno šablono. Tamali pa so bili nanizani na enem ogromnem obesku, ki sem ga razdrla in jih tako lahko marsikje uporabila, tudi na tej obešanki. Brez snežink in snega pa tudi ne bo tokratna zima.

DSC09413

Tole pa je naš letošnji prvi sneg v kepi, ki mi ga je prinesel mož,

DSC09491

jaz pa sem medtem pekla….

DSC09397

Metuljčica obljublja tudi tehnične pogoje za sodelovanje v najinem izzivu, na katerega nakazujejo obarvani simboli tudi v tej objavi, zato ponovno vabljeni.

6 comments on “SREČNO 2016

  1. oldpunca
    november 23, 2015

    Vau! 😀 Krasna obešanka. Verjetno je bilo kar nekaj dela z njo, ampak se je splačalo. Pri vas že lepo diši po prazniki, pa še sneg imate. 🙂

  2. Metuljčica
    november 23, 2015

    Kako čudovita obešanka, prava zimska, pristojijo ji zvonček in kraguljčki, pa tudi ozadje pisave preprosto paše. Pri nas ni nič snežilo, tako da hvala tudi za snežno kepo, štrudelj – njami. …., vse brez napak!

  3. MOJCA
    november 24, 2015

    ooo tale štrudelj se mi zdi prav slasten, saj je obešanka tudi čudovita ampak štrudelj je pa res mnjami…(sem že omenila, da prav fino zgleda….glede na to, da sem na “čiščenju jeter” (le kdo hudiča se je spomnil te traparije???…prav trpim ob tem pogledu in a veš, da vidim dvojni pleh tega štrudlja…..bom kar nehala, da ne bom v ekran zlezla….čao

  4. Lea ustvarja
    december 1, 2015

    Čudovite obešanke si ustvarila, tale štrudeljček pa res izgleda zelo slasten 🙂 Lp Lea

  5. Helena
    december 2, 2015

    Ah, koliko lepega na kupu! Fantastična obešanka – toliko detajlov in vse je narejeno z občutkom za estetiko.
    Mmmm, diši …
    Upam, da kepe nisi dobila zadaj za pulover 🙂

  6. tina z.
    december 2, 2015

    res, tale obešanka je neverjetna, vsi ti detajli so vau …

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 22, 2015 by .
