ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Med sivko, vrtnicami in orhidejami

Danes mi je po dveh mesecih, ki sem jih preživela na prav posebnem projektu, daleč od doma, uspelo biti malo doma. Ker sem v času osebnega in družinskega praznika, dan preživljam prijetno s koristnim v družbi mojih rožic.

Jutro sem začela s prebiranjem voščilnice, s katero je moja draga teta “zadela v nulo” in ob hkratnem občudovanju sivk, ki so mi zacvetele na oknu. Bile so vzgojene v lokalnem okolju.

DSC05851 DSC05850 DSC05849

Del projekta je tudi urejanje starega porcelana, keramike in stekla. Iz podstrešja v namakanje v kis in milnico, ter pranje v pomivalnem stroju in poliranje. Kar nekaj časa je bilo potrebno, da se takole lepo šajna:

DSC05854 DSC05858 DSC05863 DSC05871 DSC05875 DSC05881

DSC05879

Steklenice sem dobro oprala s kisom in rižem in jih dodatno “razkužila” s segrevanjem v pečici, kjer se bodo tudi ohladile. Tista turkizna bo namenjena prav posebnemu namenu. Izdam kasneje.

To je le delček bogastva iz podstrešja, ki bo pospravljeno v vitrine, ki so prav tako v fazi restavriranja.

Jaz sem nora na sivko (kako zelo, bom objavila kdaj drugič), moški mojega življenja pa je bolj na vrtnice, zato sva eno na predvečer mojega in najinega praznika posadila v gredico, eno pa sem prejela za v vazo. Žal je bila tako težka, da sem jo morala odrezati. Drobne vrtnice v ozadju slike so posute na prtu, ki sem ga izdelala sama.

DSC05852

Lepa tematska dopolnitev kavnemu servisu, ki je že uporabljen po kosilu.  Pecivo je spekla MaLo.

DSC05896

V zbirki servetov imam tudi točno take vrtnice kot na prtu, vendar so tukaj kar  taki s sivkami, ker sem tako pogrnila k kosilu, ki sem ga danes postregla samo enemu izmed sinov in to v danes očiščenem posodju.

DSC05895

Ja solata je tudi z najinega vrta, odžejala pa sva se z bezgovim sokom, ki sem ga naredila sama.

DSC05882

Danes pa so bile posebne ureditve deležne tudi moje orhideje, ki sicer niso v fazi najbujnejšega cvetenja.

Tole objavo pa poklanjam Metuljčici, s katero sva zadnje čase veliko preklepetale, pa se tudi malo družile, veže pa naju tudi skupni projekt.

Ker je sedaj čas uživanja v naravi mojih objav skorajda ni in jih tudi še nekaj časa ne bo. To pa ne pomeni, da ni OGROMNO materiala za deževne in mrzle dni.

Pa uživajte v darovih narave.

3 comments on “Med sivko, vrtnicami in orhidejami

  1. Metuljčica
    junij 14, 2015

    Najprej vse najboljše tudi preko bloga. Uživala sem ob prebiranju in seveda občudovanju slik, ki so še popestrile najino klepetanje in zdaj mi je še toliko bolj jasno tvoje navdušenje. Čudovito boš obdelala vse starine, da bodo spomini živeli in ljubili dalje. Prav občudujem te. Projekti, tudi najin skupni pa bodo morali malo počakati na objavo, saj sva si obe zastavili skoraj preveč, potem pa ni časa sesti za računalnik. Sem se pa kar potolažila, ko si zapisala, da bo vse počakalo na deževne in mrzle dni. Zdaj pa lepo uživaj v sončku in bodi v cvetju. Da si mi namenila objavo………..to mi je pa prav polepšalo dan in mi dalo vspodbudo za jutrišnji, zame spet delovni dan.

  2. oldpunca
    junij 15, 2015

    Hvala za vse prekrasne fotografije tokratne objave. 🙂 Vse pohvale, kako lepo si očistila porcelan. Takšni biseri si zaslužijo posebno pozornost. 😀

  3. Ne-Ja
    junij 17, 2015

    Ma ti si čisto divja s tole čistilno akcijo :). Mene sicer star porcelan ne potegne, vendar zgleda pri tebi zelo všečno. Me pa zagotovo matra firbec kaj boš napravila s turkizno steklenico :).

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on junij 13, 2015 by .
