ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Čestitka za novomašnika

??????????

Eden izmed mojih izdelkov, ki še ni zagledal luči objave, pa se mi zdi, da je je vreden. Že lansko leto sem na prošnjo sorodnice izdelala tole, kar dobro obloženo čestitko, ki naj bi s svojimi vratci spominjala na tabernakelj, na vratcih pa monštranca.

V notranjosti se skrivajo razni tageci za napise. Eden zadaj skriva žepek za bankovec, ki je bil pravzaprav glavnina darila družine, ki je voščilnico poklonila. Njihova celotna družina pa je bila tudi med glavnimi organizatorji prečudovitega slavnostnega dogodka, ki je verjetno najlepše darilo novomašniku poklonila s svojim delovnim prispevkom.

DSCN2028 DSCN2030 ??????????DSCN2046

Imela sem samo en problem. Senčila in štempljala sem z zlato blazinico, ki pa je v končni fazi delovala premedlo, ali celo malo prerumeno. Če ima katera kakšno kakšno blazinico, ki bi dalovala na papirju s pravim zlatim oddtenkom in ki bi naredila tudi lep jasen odtis, naj mi prosim javi v kometarju. Jaz sem uporabila archival pigment ink pad Brilliace Galaxy gold – Tsukineko. Tudi če sem embosirala s prozornim prahom, nisem prišla do željenega efekta.

One comment on “Čestitka za novomašnika

  1. Ne-Ja
    april 20, 2015

    Meni je všeč tudi tako, saj si uporabila vse potrebne simbole. Drugače pokukaj k Marin na mavelu.com. Ona priporoča tole: http://www.mavelu.com/papirckanje/barvne-blazinice-in-polnila/barvne-blazinice/pigmentna-blazinica-delicata-zlata-golden-glitz.html

    Jo ima tudi jaz (in srebrno) pa sem zadovoljna. Je vsekakor boljša kot karkoli sem poizkusila do sedaj.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on april 18, 2015 by .
