ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Pisani albumček, nostalgija in sivka

Če ne bom takoj objavila, kljub temu, da se pri fotografiranju nisem posebej potrudila, ne bom objavila nikoli.

Tolikokrat se mi zgodi, da kaj ustvarim, ali me kaj posebej navduši, ali kaj lepega opravim, kar se mi zdi, da bi bilo potrebno deliti, pa potem nikoli ne objavim. Po navadi je vzrok temu pomanjkanje časa za fotografiranje ali pa za objavo samo, še največkrat pa, ker nekaj na hitro poslikam, pa se mi zdi premalo dobro za objavo, na novo pa se mi ne da poslikati.

Tokrat bom kar navrgla nekaj, kar sem ustvarila:

???????????????????????????????  ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

nekaj kar sem kupila, ker je v meni prebudilo nostalgično razpoloženje:

DSC03635

in nekaj, kar me bo spet okupiralo in spremljalo celo poletje. Mojih 12 sadik (številka ni naključna), lani posajene sivke. Srce se mi je trgalo, ko sem rezala (prepozno) tako košate grmičke. Kdo bi verjel, da se bodo tako razbohotili v enem samem letu. Upam, da sem porezala prav in da me bodo aromatični grmički očarali kot lani, ko smo imeli prvo žetev. Malo pa bo treba še popleti. Regrata nismo pojedli, nam pa takole lepo krasi gredico.

???????????????????????????????

DSC03669

 

2 comments on “Pisani albumček, nostalgija in sivka

  1. oldpunca
    april 13, 2015

    O, kako lepi grmički sivke! Lepo si jo porezala. Jaz sem pa pri vseh dolgoletnih izkušnjah nekaj “zašuštrala” pri novem nasadu in sedaj hodim vsak dan gledat, če se kaj dogaja. 😦
    Albumček je čudovit. Prava paša za oči in dušo. Lepo, da ga deliš z nami. 😀

  2. Ne-Ja
    april 14, 2015

    albumček je čudovit. Svika je pri menei zelo delikatna roža, ker mi 1x uspe drugič ne. Vsekakor pa imam vedno težave z enim in istim grmom :(.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on april 13, 2015 by and tagged , , , .
