ArtMBR

…od materiala do izdelka…

POP IT UPS

Močno močno sem si želela šablono, s pomočjo katere bi na poseben način izdelala notranjost voščilnice. Splet sicer ponuja navodila, kako lahko to izdelamo tudi brez posebnega pripomočka, ampak čez komot ga ni in ko mi je Metuljčica povedala, da so na Artovih kreativnih delavnicah uporabljali ravno takšne pripomočke in ko me je opozorila, da jih ponujajo v svoji spletni trgovini, je šablona Lots of Pops – 778 Elizabeth craft desing takoj romala v mojo košarico.

Osnovo je resnično enostavno izdelati, potem pa ti nudi neskončno mnogo možnosti dekoriranja. Res sem navdušena nad svojo novo igračko in mislim, da jo bom še velikokrat uporabila. Tokrat pa sem porabila še zadnje koščke mojega lastnega pisanega papirja. Seveda se da uporabiti katerekoli izreze in dodatke in komaj se ustaviš.

DSC03587

Tele zavesice-obešanke, ki so tudi vključene v šablono, bom drugič izdelala v bolj kontrastni barvi.

DSC03589

Ja lepša je z malo drugačno barvno in prostorsko postavitvijo. Vaja dela mojstra.

Primerjava:

DSC03600

Sprednja stran:

DSC03602

Pa še okraski pred nalaganjem na voščilnico:

DSC03597

3 comments on “POP IT UPS

  1. oldpunca
    april 5, 2015

    O, tole je pa cela pravljica. 🙂 Čudovito zgleda.

  2. Metuljčica
    april 7, 2015

    Sploh ne vem kdaj ti je uspelo vse to pripraviti. Očitno te je pop it ups izreza resnično navdušila. Več kot dobro si jo uporabila in nastala je res cela pravljica, kot je dejala moja predhodnica.

  3. Ne-Ja
    april 10, 2015

    jp, res sta pravljični. Zakaj si nebi olajšala dela, če obstaaj orodje za to – važno, da se znajdeš 😉

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on april 5, 2015 by .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

