ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Positive and negative

Ko sem na Tim Holtzovem blogu opazila njegovo poigravanje z izrezi za črke in uporabo tudi negativa, sem si rekla: “to pa res moram imeti”. In ko sem pri nenaključnem obisku Arta v Ce na polici zagledala te izreze (Sizzix 660210), so šli seveda takoj z mano. Tudi čudovitim oblikam na izrezah 660220 se ni moč upreti. In nisem zgrešila. Pri igračkanju  sem ugotovila neskončno možnosti pri njihovi uporabi. Nastale so tele voščilnice in jajčke. Barve sledijo že izbrani barvni lestvici letošnje velikonočne dekoracije.

DSC03524

Kljub temu, da sem tik pred zdajci na pošto oddala 32 voščilnic, upam, da bodo poštarji pridni in jih pravočasno skupaj z lepimi željami dostavili tistim, katerim so namenjene.

3 comments on “Positive and negative

  1. oldpunca
    april 4, 2015

    Zelo pridna si bila pri izdelavi tako lepega števila voščilnic. 🙂 Krasne so. Všeč so mi te velike črke tako v pozitivu, kot negativu. Barvna kombinacija pa zažiga. 😀

  2. Metuljčica
    april 7, 2015

    Tvoja čudovita voščilnica mi je popestrila praznike. Resnično sem je bila vesela. Če bi izbirala, bi izbrala ravno to, ki sem jo prejela, čeprav je čisto vsaka nekaj posebnega. Izrez črk je tudi mene prepričal. Super so.

  3. Ne-Ja
    april 10, 2015

    Vse pohvale za takšne pirprave na veliko noč. Tale igra + in – je svetovnoizpadla 🙂

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on april 3, 2015 by .
