ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Pošta presenečenja, teden prijateljstva in znamke

Danes sem bila tako prijetno presenečena nad debelo pisemsko ovojnico v poštnem nabiralniku, da sem morala po dolgem času narediti kar eno objavo. Trenutno sem bolj malo ustvarjalna na področju papirčkanja, tudi po blogih ustvarjalk se ne sprehajam kaj dosti, ker sem spet čist not padla v zbirateljstvo znamk. Že kar nekaj vikendov se namreč ukvarjam z urejanjem svoje zbirke poštnih znamk in me je polno na spletnih straneh in blogih s to tematiko. Zelo si želim na tem blogu odpreti tudi posebno kategorijo na temo znamk, ampak mi še ni uspelo. in lahko si zamislite, kako sem bila vesela, ko sem odprla danes prejeto kuverto od Oldpunce, ki je uslišala mojo željo, da mi znamko, ki sem jo prilepila na paket, ki si ga je prislužila s sodelovanjem na izzivu, prihrani. Kuverta je bila žal odlepljena, zato upam, da so prišle do mene vse znamke.

DSC01462

Oldpunca hvala, ker si se držala navodil pri obrezovanju znamk, da so prišle k meni cele. Vse bodo romale v moje albume.

Seveda sem jih takoj namočila v toplo vodo in jih lepo osušila:

???????????????????????????????

Slovenske in tuje, ena je prispela z letalom, ena pa je nalepka GPS, katere nimam še nobene. Hrvaške niti niso taka redkost, ampak jaz jih še nimam v albumu, ker sem raje ohranila celotno razglednico, ki jih tudi zbiram.

Pa poglejte tole grško, z zlatimi črkami

DSC01471

pa tole švedsko, a ni takšna kot tista Tim Holzova snežinka, ki je pri nas ni za dobiti?

???????????????????????????????

GPS nalepka

???????????????????????????????

in znamke iz kuverte Oldpunce.

???????????????????????????????

In ker sem že ločevala znamke iz kuvert, sem to naredila še s kupčkom znamk, ki sem jih sama nabrala v zadnjih dneh,

???????????????????????????????

med njimi tudi prvo v moji zbirki, ki je bila izdana v letu 2015

???????????????????????????????

Pa še k tretjemu delu objave. Oldpunca je dodala še svojo voščilnico, ki ravno paše v Teden prijateljstva in ker je še ni objavila, to z veseljem naredim jaz in se ji še enkrat lepo zahvaljujem za trud, pa jo prosim, da še nadaljuje. vsaka znamka, ki roma v koš je izgubljena za vedno.

DSC01465

hvala, hvala, hvala, hvala

4 comments on “Pošta presenečenja, teden prijateljstva in znamke

  1. oldpunca
    februar 2, 2015

    Mislim, da sem pošteno zafarbala, ko sem prebrala tvojo objavo. 🙂 Še misliti si ne moreš, kako zelo sem vesela, ker si ti vesela. 😀 Hvala, ker si slikala voščilnico. Jaz sem jo namreč pozabila ovekovečiti. 😀 Pa še vedela nisem za teden prijateljstva. Pregledala sem znamke in vidim, da so vse varno prispele. Tistemu, ki je odlepil kuverto, pa sporočam, naj se me pazi! Grizem tudi. 😀 Moj brat je v otroštvu zbiral znamke, zato še vedno vse režem in shranjujem, čeprav jih on več ne zbira. Ko se bo pa spet nabralo kaj znamk, pa ti jih pošljem. Uživaj v svoji zbirki in jo pridno dopolnjuj. 😀

  2. Metuljčica
    februar 4, 2015

    Jaz pa prav uživam z vama in obljubim, da bom tudi jaz bolj vestna pri zbiranju znamk. Zdaj vidim koliko ti pomeni zbirateljstvo in kako vestna si pri svojem zbiranju. O tednu prijateljstva tudi jaz nisem vedela, sem pa vesela da takole ustvarjalno prijateljujemo in pošta presenečenja je ena res čudovita gesta., prav tako pa tudi tvoja pohvalna objava. Imam še sama polepšan dan.

  3. Ne-Ja
    februar 4, 2015

    Zanimiva obajva, ni kaj. Nisem vedela, da je zbiranje znamk zopet in niti da obstaja teden prijateljstva;). Sonja je res cuker, da jo iščeš 🙂

  4. Pingback: Znamkaste pošte presenečenja-drugič | ArtMBR

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on februar 2, 2015 by .
