ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Dodatne nagrajenke na veselodecemberskem izzivu

Kot je napovedala že Metuljčica, sem tudi jaz izmed preostalih sodelujočih izžrebala še tri nagrajenke, ker ste se tako lepo odzvale na najin izziv. Midve bi najraje obdarili kar vse. Izžrebanim trem nagrajenkam poklanjam svoje izdelke, ki so bili hkrati tudi darilca, s katerimi sem letos obdarila svoje sorodnike. Za posebno objavo za enkrat še nisem imela časa.

Če dobro pogledate sliko, se na njej skrivajo tudi izžrebani lističi z imenom ustvarjalke:

???????????????????????????????

Čestitam nagrajenkam: Valeriji,

AnČipki in

 Oldpunci

??

Pošljite prosim naslove na elektronski naslov, ki ga je objavila Metuljčica, da vam lahko pošljem nagrado.

Prejemnica  nagrede, ki jo podarja Marina iz Mavelu.com. pa je   Ustvarjanje-moj skrivnostni svet.

Kaj se skriva za to nagrado, pa bo objavila Metuljčica.

Hvala, hvala, hvala vsem za sodelovanje, tudi tistim, ki tokrat niste bile izžrebane, boste pa imele kmalu novo priložnost.

5 comments on “Dodatne nagrajenke na veselodecemberskem izzivu

  1. Ne-Ja
    januar 12, 2015

    Najprej čestitke izžrebankam! Super izziv sta pripravili in še lepša darilca za izžrebanke :). Upam, da še kdaj kaj podobnega ponovita, saj je bilo zanimivo sodelovati pri vajinem izzivu.

  2. oldpunca
    januar 13, 2015

    Jupiiiii! 😀 Zelo sem vesela, da sem bila izžrebana za tako krasno nagradico. 🙂 Čestitke tudi ostalim nagrajenkam. Se “vidimo” na naslednjem izzivu. 😀

  3. Metuljčica
    januar 13, 2015

    Ker sem tudi sama dobila takšno čudovito praznično darilo, lahko povem, da vas čaka en čudovit komplet idej moje sestrične, ki čudovito ustvarja. Prelepo in natančno, kot vedno.

  4. Valerija
    januar 13, 2015

    Jeee, zelo sem vesela, da sem med prejemnicami tvoje nagradice. Takoj grem k Metuljčici pogledat mejl, da ti pošljem svoje podatke. Čestitke tudi ostalim nagrajenkam, tebi pa najlepša hvala že vnaprej in lep pozdrav!

  5. MOJCA
    januar 13, 2015

    Punce….ČESTITKEEEEE. Občudujem to fantastično kombinacijo barv, kar ne morem se nagledati. Čudovite nagrade.
    Hvala lepa obema za tako izviren izziv. Upam, da boste še nadaljevale. Z veseljem bom zraven. čao

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on januar 12, 2015 by .
