ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Čajni venček za preganjanje prehlada

Letošnjega silvestra pri nas ni teklo vino oz. šampanjec v potokih, saj smo preganjali prehlad. Kar nekaj čalanov v družini se je ubadalo z nadležnimi nepovabljenimi težavami.  Smo pa našli kar dober nadomestek v zakuhančku ali pa čaju.

Teh težav pa ni imel član našega sorodstva, ki je pravi Božiček, saj je rojen na ta dan in je od mene prejel božični čaj, ki sem ga spletla kar v venček. Idejo sem že lani našla na spletu, vendar sem se poskusila v njej šele letos. Idejo sem malo oplemenitila in sicer z dodatkom medu, klinčkov, cimeta in limonic za bolj intenziven okus in vonj. Kako lepo je dišala omara, v kateri sem pred podaritvijo hranila venček, si lahko predstavljate.

Uporabljene pripomočke, sestavine in način izdelave pa mislim, da se kar dobro vidi iz slikovnega materiala.

DSC00487??????????????????????????????? DSC00488 DSC00495

Čokoladice pa so zbranim na praznovanju rojstnega dne najprej pritegnile pozornost.

Brez skodelice za čaj darilo nebi bilo popolno, nosi pa tudi pomenljiv napis, ki ga v naši družini vsi dobro poznamo. Pri čajčkanju pridejo prav tudi čajne svečke, sladkih skušnjav pa tudi nikoli ni preveč.

DSC00300

2 comments on “Čajni venček za preganjanje prehlada

  1. oldpunca
    januar 2, 2015

    O, kako vrhunska ideja. Celo iz ekrana diši. 😀

  2. Ne-Ja
    januar 5, 2015

    Vrhunsko darilo – všečkam na polno :)! Tale venček imam tudi jaz ogledan, vnedar še ni prišel v delo.

    Srečno in uspešno 2015, malo z zamudo ;)!

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on januar 1, 2015 by .
