ArtMBR

…od materiala do izdelka…

MaLo ustvarja

Malo je poslala nekaj slik svojih izdelkov kot prijavo na decemberski izziv. Ker tudi ona nima bloga, slike v namene prijave pri Metuljčici lepim jaz.

Je odlična pri peki tort in peciva (v eni od prejšnjih objav sem omenila, da se je letos s peko trudila tudi zame),

IMG_3519 IMG_3575 IMG_4452

lepo je že zajadrala med izdelovalke scrapbook voščilnic,

IMG_3571

izdeluje pa tudi izvirna darilca:

IMG_3578

Njene filcane copate nosim tudi jaz in povem vam, ne sezujem jih več – nikoli sploh.

MaLO-jini izdelki sodelujejo na izzivu pod simboli: torta, voščilnice in darilca. Poskusila sem narediti tri povezave na eno objavo, pa mi ni uspelo. Ne vem, morda ne gre in bi morala narediti tri objave za tri povezave in s tem prijave na izziv. Vendar bova MaLO z Metuljčico upoštevali trikrat pri samem žrebanju.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 28, 2014 by .
