ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Pogrinjek na sveti večer

Kot se za najlepši – božični večer v letu spodobi, je potrebno praznično mizo posebej okrasiti. V ta namen sem za oblekico jedilnega pribora uporabila s pomočjo sizzixovega seta (štampiljke in izreze) izdelane adventne venčke,

DSC00298

ki pa v nobenem pogledu niso zameglili večerje izpod kuhalnice mojega moža. Kako smo bili “mastni” okoli ust ne smem pokazati, pokažem pa lahko že postreženega polnjenega zajčka, kateremu so delali družbo slasten pečen krompirček in mešana solata, kjer motovilec po zahtevi našega najmlajšega ne sme manjkati.

DSC00291

Pa še priboljški: Pecivo, ki nam ga je tokrat spekla MaLa in je položeno na mojo ročno pobarvano tacno iz stekla

in vitaminsko zakuhano vino, za katerega recept sem našla na spletu. Gre nekako takole (saj se lahko prilagodi okusu): Dobro oprane pomaranče in limone narežemo na kolobarje in jih skupaj s sladkorjem, klinčki in cimetovo paličico zavremo v pol litra vode. Odstavimo in ohladimo. Odcejeno prilijemo pogretemu vinu (jaz sem dala skoraj pol litra domačega rdečega, pa je bilo malo preveč), ki pa ne sme zavreti, mora biti segreto malo pod vreliščem.

DSC00175

Za dekoriranje kozarcev pa je zmanjkalo časa. Nič ni ostalo.

2 comments on “Pogrinjek na sveti večer

  1. oldpunca
    december 25, 2014

    Čudovito! Vse, tudi smrečica iz prejšnje objave. 😀 Ni potrebno pokazati kako ste bili mastni okoli ust, ker si vas lahko čisto lepo predstavljam. 😀 Tudi pri nas kuha moj dragi. S posebnim veseljem prav praznične menije. 😀

  2. Ne-Ja
    december 29, 2014

    WAW za takole obloženo in dekorirano mizo je zagotovo veselje jesti – čudovito ste vse pripravili 🙂

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 25, 2014 by .
